اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر بیرجند خبر داد

عضویت 4 هزار جوان در جمعیت هلال احمر بیرجند

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: در حال حاضر 4 هزار و 20 نفر در شاخه‌های مختلف امور جوانان هلال احمر عضویت دارند.

عضویت 4 هزار جوان در جمعیت هلال احمر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید‌رضا لطیفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالانه تعداد زیادی از افراد برحسب علاقه خود به جمعیت هلال احمر می‌پیوندند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر 4 هزار و 20 جوان به عضویت جمعیت هلال احمر بیرجند درآمده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و 220 نفر در شاخه آزاد، تعداد 76 نفر در کانون‌های طلاب و 942 نفر در کانون‌های دانشجویی عضویت یافته‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند ادامه داد: همچنین تعداد 99 نفر در کانون‌های روستایی و 283 نفر در کانون پیشاهنگی و غنچه‌های هلال احمر بیرجند عضو شده‌اند.

لطیفی افزود: تعداد جوانان عضو شده در جمعیت هلال احمر نشان‌دهنده شور و اشتیاق جوانان به انجام امور داوطلبانه و عام‌المنفعه است.

وی به گستردگی فعالیت‌های حوزه جوانان در جمعیت هلال احمر بیرجند اشاره کرد و اذعان داشت: حوزه امور جوانان جمعیت هلال احمر بیرجند با جذب جوانان در شاخه‌ها و سنین مختلف و برگزاری برنامه‌های متنوع و آموزشی برای آنها توانسته تاکنون موفق عمل کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های امداد، کمک‌های اولیه و مهارت‌های داوطلبی، برگزاری کارگاه ارتقاء سطح سلامت جامعه با مشارکت جوانان، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای مانور زلزله در مدارس، اهدای خون در کانون‌های دانشجویی و برگزاری ایستگاه سلامت از فعالیت‌های حوزه جوانان جمعیت هلال احمر بیرجند است.

انتهای پیام/22481/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول