اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری مطرح شد

رایزنی مدیران کهگیلویه و بویراحمدی برای اخذ اعتبارات کلان ملی استان

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه بویراحمد گفت: امسال اعتبارات ملی کلانی در حوزه‌های مختلف تعریف شده که لازم است مدیران استانی برای اخذ هر چه بیشتر آن‌ها چانه‌زنی و رایزنی زیادی داشته باشند.

رایزنی مدیران کهگیلویه و بویراحمدی برای اخذ اعتبارات کلان ملی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان استانی و فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: امسال وضعیت تنظیم و تدوین بودجه نسبت به سال‌های قبل متفاوت بود و اکنون ما در استان‌ها می‌دانیم که چه میزان بودجه داریم و وضعیت هر استان در همین ابتدای سال مشخص است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اکنون می‌توانیم در کوتاهترین زمان موافقتنامه‌ها را مبادله کنیم.

نیک‌اقبالی که در جمع شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت، گفت: هر چند کاهش بودجه را در سطح کشور داشته‌ایم اما در استان ما افزایش بودجه را شاهد هستیم که با رعایت اولویت‌ها این بودجه در بخش‌های عمرانی هزینه می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: به رغم اینکه دولت بنا ندارد پروژه جدیدی را تعریف کند و پروژه‌های دارای اولویت را مدنظر قرار می‌دهیم اما پروژه‌هایی که مردم روی آن حساس هستند را در هر مرحله‌ای هم که باشد در دستور کار قرار خواهیم داد.

این مسئول افزود: یکی از دغدغه‌های ما در مدیریت ارشد استان به بحث اعتبارات ملی و چگونگی عزم و اراده مسئولان برای اخذ آن‌ها برمی‌گردد که سرنوشت پروژه‌های عمرانی استان و تکمیل آن‌ها در تدبیر این مسئولان است.

وی چانه‌زنی و پی‌گیری را راه اصلی اخذ اعتبارات ملی دانست و گفت: مدیران باید ارتباط خود را با مرکز و پی‌گیری‌ها را به طور مداوم داشته باشند تا از این حیث استان ضرر نکند.

نیک‌اقبالی با نام بردن از مبالغ اعتبارات ملی در سطح کلان کشور که برای پرداخت در سال جاری تعریف شده است از اعتبارات 6 هزار میلیاردی در راه روستایی، اعتبارات 200 میلیارد تومانی در بحث عشایر، اعتبارات 3 هزار میلیارد تومانی برای تهیه سیستم گرمایشی مدارس، اعتبارات 21 هزار و 500 میلیارد تومانی در بخش گازرسانی یاد کرد که مدیران کهگیلویه و بویراحمدی باید با تدبیر مناسب سهم استان را از این بودجه‌های کلان ملی بگیرند.

وی گفت: برای مثال امسال از اعتبارات ملی برای آب روستایی هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که لازم است مسئولان و مدیران استانی ما برای جذب این اعتبارات از خود درایت نشان دهند.

انتهای پیام/2571/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول