اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی اردبیل

40 درصد اعتبارات شمشیربازی محقق شد

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: 40 درصد منابع مالی هیئت شمشیربازی استان اردبیل در سال گذشته تحقق یافت.

40 درصد اعتبارات شمشیربازی محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، هادی صباغی در جلسه رؤسای هیئت‌های شمشیربازی استان اردبیل و کمیته برنامه‌ریزی این هیئت اظهار داشت: سال‌های 91 و 92 سخت‌ترین سال‌های شمشیربازی استان اردبیل بوده است.

وی تصریح کرد: تقویم سال 93 شمشیربازی استان با برآورد هزینه 410 میلیون ریالی پس از یک ماه کار کارشناسی در کمیته برنامه‌ریزی، تحقیقات و توسعه هیئت استان و تصویب در هیئت رئیسه برای اجرا ابلاغ شده است.

رئیس هیئت شمشیربازی استان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: دو سال گذشته سخت‌ترین سال‌های کاری هیئت شمشیربازی استان از نظر مالی و اجرایی بود که سعی شد با مدیریت به نوعی از آنها گذر کنیم.

صباغی اضافه کرد: برآورد بودجه سال 92 حدود 380 میلیون ریال بود که در خوش‌بینانه‌ترین حالت حدود 40 درصد آن محقق شد و این در حالی است که با حدود هشت درصد افزایش، این برآورد در سال 93 به حدود 410 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

این مسئول با بیان اینکه اجازه ندادیم مشکلات مالی تأثیر محسوسی در عملکرد هیئت استان داشته باشد، بیان کرد: براساس گزارش کمیته برنامه‌ریزی، تحقیقات و توسعه هیئت استان علی‌رغم اینکه ما از نظر مالی حدود 40 درصد تحقق مالی داشتیم ولی در حوزه اجرایی با تحقق بالای 75 درصد برنامه‌های تقویم، عملاً سعی کردیم فشار کاری و مالی را به خود وارد کنیم و نگذاریم برنامه‌های هیئت به خصوص در حوزه اعزام‌ها و تجهیزات با مشکل مواجه شود.

وی در مورد بدهی‌های هیئت به اشخاص حقیقی و حقوقی یادآور شد: هیئت در حال حاضر حدود 150 میلیون ریال بدهی دارد که بعضاً بیش از دو سال از موعد سررسید بدهی آنها گذشته و این قطعاً تأثیرات زیادی در عملکرد سال‌جاری هیئت استان دارد.

صباغی ادامه داد: پرداخت این بدهی‌‌ها که حاصل فعالیت‌های مستمر هیئت و تلاش جهت تأمین تجهیزاتی و امکاناتی بوده نیازمند حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون شمشیربازی است که به امید خدا و با رفع کمبودهای مالی در سال جدید، امیدواریم بخش زیادی از این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان در مورد بودجه و تقویم سال جدید هیئت اظهار داشت: از نظر ارقام مالی در سال‌جاری حدود هشت درصد افزایش و از نظر کاری و عملیاتی حدود 20 درصد افزایش حجم عملیاتی داریم که امیدواریم بتوانیم با تحقق پیش‌بینی‌های مالی به همه این برنامه‌ها جامه عمل بپوشانیم.

وی گفت: سال‌های 91 و 92 سال‌های بسیار سنگینی برای هیئت شمشیربازی استان بود که هنوز از تأثیرات آن رهایی پیدا نکرده‌ایم ولی برای سال 93 امیدهایی داریم تا با رفع مشکلات مالی و تلاش و جدیت بیشتر تمامی اعضای هیئت و جذب منابع مالی از بخش خصوصی و غیر دولتی، برنامه‌ها و اهداف هیئت محقق شود.

صباغی در مورد اهم برنامه‌ها در سال‌جاری افزود: بحث استعدادیابی همچنان اولویت نخست کاری هیئت است و در جلسات هیئت به همه همکاران هم اعلام کرده‌ایم که البته از اواخر سال 92 این برنامه شکل قوی‌تر و مناسب‌تری هم به خود گرفته است در کنار این اولویت، حضور در مسابقات کشوری در تمامی رده‌های سنی و برگزاری مسابقات مختلف استانی از دیگر اولویت‌های کاری هیئت در سال‌جاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: برنامه‌های متعدد آموزشی شامل برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در دو بخش توجیهی و سطح‌بندی، برگزاری کلاس‌های کمک آموزشی در مورد تغذیه، طراحی تمرین و... از دیگر رئوس کاری هیئت است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در بحث توسعه و با مصوبه هیئت رئیسه تصمیم بر این شد تا فعلاً و تا زمان رفع مشکلات مالی سه شهرستان گرمی، خلخال و نیر به همراه شهرستان اردبیل در اولویت تجهیز و توسعه شمشیربازی استان قرار گیرد و بقیه هیئت‌های شهرستانی فعلاً منحل شوند و قطعاً اگر زمانی احساس شد که گشایش بهتر مالی حاصل شده بحث توسعه ادامه پیدا می‌کند. 

انتهای پیام/62004/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول