اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حمایت از محرومان

اعضای شورای شهر اردبیل از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند

با هدف کمک به دولت در اجرای طرح‌های اقتصادی و تحول‌آفرین و کمک به اقشار محروم و نیازمند، اعضای شورای شهر اردبیل از ثبت نام جدید برای دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

اعضای شورای شهر اردبیل از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه صبح امروز شورای شهر اردبیل و به پیشنهاد علیرضا سلیمانی عضو شورای شهر اردبیل که خواستار انصراف اعضای شورای شهر از دریافت یارانه شد، با انجام یک حرکت فرهنگی و اقتصادی در عمل به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ تمام اعضا از این پیشنهاد استقبال کرده و انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند.

علیرضا سلیمانی با بیان اینکه این حرکت مفید و سازنده می‌تواند در حد خود راهگشا در حل موانع موجود باشد، گفت: با توجه به اینکه دریافت این مبالغ تاکنون هیچ سودی جز افزایش تورم و بالا رفتن قیمت کالاها نداشته است بهتر است افراد متمول و فاقد نیاز از دریافت یارانه نقدی انصراف داده و شرایطی را فراهم کنند تا دولت برای سایر اقشار منابع حمایتی مناسب در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی با درک شرایط و موقعیت دولت خدمتگزار در انجام بهتر خدمات رفاهی اقتصادی و معیشتی با این انصراف در حقیقت عزممان را راسخ‌تر از قبل کردیم تا بتوانیم در سنگر خدمت‌رسانی به مردم حضور داشته باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با ابراز خرسندی از این حرکت دسته‌جمعی اعضای شورای شهر اردبیل بیان داشت: هر چند اعضای شورا حقوقشان بیش از 2.5 میلیون تومان نیست اما در راستای کمک به دولت در خدمات‌رسانی دولت به اقشار آسیب‌پذیر اعضای شورای شهر اردبیل از دریافت یارانه انصراف می‌دهند.

حسین افسانه یادآور شد: بنده با حقوق بازنشستگی و حقوق ناپایدار مدیرعاملی روغن نباتی اردبیل درآمد متوسطی داشتم اما آرزویم این است که با این انصراف و نگرفتن یارانه نقدی ماهانه کمکی به دولت در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به اقشار آسیب‌پذیر داشته باشیم.

انتهای پیام/62001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول