اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برخورداری اقشار نیازمند از یارانه انجام شد

انصراف استاندار و مدیران خراسان شمالی از دریافت یارانه

استاندار خراسان شمالی، معاونان، مشاوران، مدیران و معاونان آنان، فرمانداران شهرستان‌های استان و معاونان فرمانداران انصراف خود را از ثبت نام برای دریافت یارانه اعلام کردند.

انصراف استاندار و مدیران خراسان شمالی از دریافت یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، مدیران ارشد و ستادی استانداری و فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور برخورداری اقشار نیازمند از دریافت یارانه اعلام انصراف کردند.

ستاد استانی هدفمندسازی یارانه‌ها از سایر مدیران، گروه‌های مرجع و اقشار شریفی که تمایل به اعلام انصراف دارند دعوت کرد تا به صورت گروهی و دسته جمعی طی مکاتبه‌ای با دبیرخانه ستاد استانی هدفمندسازی یارانه، انصراف خود را به سمع و نظر مردم غیور استان برسانند.

مجید پورعیسی، قائم مقام ستاد استانی هدفمندسازی یارانه‌ها در خراسان شمالی پیشنهاد کرد تا با توجه به انصراف فردی بعضی از روسای دانشگاه‌ها، مدیران اجرایی، پزشکان، بازاریان، مسئولان نظامی و انتظامی، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار گرامی استان، این اقدام در قالب یک حرکت جمعی و همت عمومی به صورت گروه‌های داوطلب، هماهنگ شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان شمالی همچنین از تمام مدیران، مسئولان، نخبگان و گروه‌های مرجع اجتماعی خواست تا با دبیرخانه این ستاد ارتباط داشته و اقدامات خود را منعکس کنند.

انتهای پیام/63002/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول