اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از تولید و شکوفایی اقتصاد صورت گرفت

انصراف جمع زیادی از فعالان صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت یارانه

در راستای حمایت از تولید و شکوفایی اقتصاد، جمع زیادی از کارکنان و فعالان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از دریافت یارانه انصراف دادند.

انصراف جمع زیادی از فعالان صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جمعی از مدیران و فعالان صنعت، معدن و همچنین صنوف کهگیلویه و بویراحمد در راستای حمایت از تولید و شکوفایی کسب و کارهای اقتصادی از دریافت یارانه انصراف دادند.

دیودیده با بیان اینکه این امر در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و حمایت از دولت تدبیر و امید برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صورت گرفت، افزود: از این طریق حمایت از تولید و کمک به شتاب چرخه کسب و کارهای صنعتی و اقتصادی و همچنین حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه محقق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت اصلی انصراف این افراد، کمک به بخش تولید و تکمیل زیرساخت‌های کشور و بهبود شرایط موجود است.

دیودیده از سرپرستان خانوارهای دارای تمکن مالی نیز درخواست کرد از دریافت مرحله دوم یارانه‌ها انصراف دهند تا زمینه مناسب برای کمک به تولید، اشتغال و همچنین خدمت‌رسانی بهینه به نیازمندان واقعی در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول