اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

راهبرد امسال مکمل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

شهردار قزوین گفت: نامگذاری هفتمین سال اقتصادی با تکیه بر دو مؤلفه عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری تکمیل‌کننده ابلاغیه 24 ماده‌ای اقتصاد مقاومتی است.

راهبرد امسال مکمل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی اظهار داشت: بومی‌سازی راهبرد سال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بهترین راهکار برای تحقق این راهبرد است که نیازمند همت شبانه‌روزی مسئولان است.

وی افزود: نامگذاری هفتمین سال اقتصادی با تکیه بر دو مؤلفه عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری تکمیل‌کننده ابلاغیه 24 ماده‌ای اقتصاد مقاومتی است که تحقق آن نیازمند عزم و مدیریت جهادی مسئولان به دور از تشریفات است.

شهردار قزوین ادامه داد: برای تحقق راهبرد اقتصاد و فرهنگ نباید منتظر اسناد بالا دستی، تهیه آیین‌نامه و ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی باشیم، هر دستگاهی در حیطه وظیفه و اهداف تعریف شده مجموعه خویش در راستای بومی‌سازی این راهبرد اقدام کند.

نصرتی با بیان اینکه تحقق راهبرد اقتصاد و فرهنگ نیازمند یک عزم و باور درونی است، گفت: باید به این باور برسیم که می‌توانیم در حوزه اجرایی خویش کارهای اساسی انجام دهیم.

شهردار قزوین تصریح کرد: از ابتدای امسال مجموعه مدیریت شهری در راستای عملیاتی کردن راهبرد اقتصاد و فرهنگ تلاش کرده و برنامه‌های خود را بر مبنای این راهبرد در شهر قزوین پیاده می‌کند.

نصرتی با تأکید بر اینکه باید فکر تولید و بهره‌وری را پرورش دهیم، عنوان کرد: برای عملی شدن پیام نوروزی مقام معظم رهبری در استان باید اقداماتی از جمله برنامه‌ریزی اقتصادی، تعیین اولویت‌ها، واقع‌نگری و نیاز‌سنجی واقعی در درون استان، کاهش هزینه‌های بی‌مورد، نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش صورت گیرد.

انتهای پیام/2667/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول