اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین خبر داد

وصول 52 پیشنهاد توسط کمیته پیشنهادات شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: در سال‌های اخیر 52 پیشنهاد توسط دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات وصول شده است.

وصول 52 پیشنهاد توسط کمیته پیشنهادات شهرداری قزوین

مسعود نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین اظهار داشت: نظام پیشنهادها یکی از روش‌های مناسب برای ایجاد بهبود مستمر در استانداردهای کاری به حساب می‌آید و این کمیته با تصویب آیین‌نامه نظام پیشنهادات در شورای اسلامی شهر و ابلاغ اعضای کمیته نظام پیشنهادات فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال 90 آغاز کرد.

این مسئول در خصوص عملکرد این کمیته در سال‌های اخیر ادامه داد: در سال‌های اخیر 52 پیشنهاد توسط دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات وصول شد که بیشترین میزان پیشنهادات واصله از جانب کارکنان حوزه‌ها ارائه شده است.

وی ادامه داد: از 52 پیشنهاد وصول شده 14 فقره معاونت شهرسازی و معماری، 13 فقره شهرداری مرکز، 12 فقره مدیریت هماهنگی امور مناطق و نواحی، هفت فقره معاونت اداری و مالی، چهار فقره معاونت طرح و برنامه و یک فقره از شهرداری منطقه یک وصول شده است.

شهردار قزوین اذعان داشت: براساس پیگیری‌های صورت پذیرفته 49 فقره از مجموع 52 پیشنهاد به کارگروه‌های تخصصی ارجاع شده که نظریه کارشناسی در خصوص 38 فقره از پیشنهادات توسط کارگروه‌های تخصصی به دبیرخانه کمیته ارسال و تعداد 11 فقره نیز تاکنون بی پاسخ مانده است.

نصرتی اضافه کرد: بیشترین تعداد ارجاع پیشنهادات به کارگروه‌های تخصصی به کارگروه خدمات شهری به میزان 11 فقره پیشنهاد بوده است که از مجموع 52 فقره پیشنهادات ارائه شده به دبیرخانه نظام پیشنهادات در این سال‌ها در طی 9 جلسه با حضور اعضای کمیته تعداد 30 فقره از پیشنهادات مورد بررسی کمیته نظام پیشنهادها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: براساس نظر کمیته نظام پیشنهادها به دو فقره از پیشنهادات وصول شده پاداش نقدی تعلق گرفته است.

انتهای پیام/77014/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول