اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قزوین خبر داد

افزایش خلاقیت و نوآوری در نیروی انسانی شهرداری قزوین

معاون شهردار قزوین گفت: در راستای رسیدن به شهری ایده‌آل نسبت به ارتقای توانمندی شکوفایی استعدادها، خلاقیت و نوآوری منابع انسانی سازمان با استفاده از شیوه‌های آموزشی اقدام می‌کنیم.

افزایش خلاقیت و نوآوری در نیروی انسانی شهرداری قزوین

جمال رهبری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین اظهار داشت: شهرداری‌ها چه بزرگ باشند و چه کوچک، نباید وظیفه مهم خود را در گسترش اطلاعات کارکنان شهرداری را نادیده بگیرند و اهمیت آموزش منابع انسانی همواره مورد تأیید و تأکید کارشناسان علم مدیریت قرار داشته است.

وی در خصوص اهداف اداره آموزش شهرداری قزوین اظهار داشت: اهداف اداره آموزش شهرداری قزوین آشنایی کارکنان با مسئولیت‌ها و وظایف خود، کاهش خطا و افزایش دقت اثربخشی با استفاده از آموزش، استفاده از آموزش در راستای افزایش بهره‌وری کارکنان و افزایش کارآیی سازمان و طرح ریزی آموزشی برای افزایش بهره‌وری کارکنان است.

رهبری‌منش ادامه داد: افزایش کارآیی سازمان و طرح ریزی آموزشی در جهت شکوفایی استعدادهای بالقوه، به روز کردن دانش افراد به منظور استفاده از روش‌های نوین، توسعه فرهنگ شهروندی، توسعه مدیریت شهروند مدار و توسعه مشارکت تمام ذینفعان در زندگی شهری از دیگر اهداف این اداره است.

معاون طرح و برنامه‌ریزی شهرداری قزوین در خصوص هدف از آموزش کارکنان توضیح داد: هدف از آموزش کارکنان شهرداری قزوین این است که کیفیت انجام وظایف محوله هریک از آنان به میزانی مناسب بهبود یابد و آموزش برای نیروی انسانی فرصتی فراهم می‌آورد تا در پرتوی آن مهارت، استعداد و توانایی خویش را گسترش بخشند.

وی در خصوص چشم‌انداز این اداره افزود: در راستای رسیدن به شهری ایده‌آل می‌خواهیم نسبت به ارتقای توانمندی شکوفایی استعدادها، خلاقیت و نوآوری منابع انسانی سازمان و غنی سازی فرهنگ شهروندی با استفاده از شیوه‌های آموزشی اقدام کنیم.

انتهای پیام/77014/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول