اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان تاکید کرد

برخورد قاطع با متخلفان صنفی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

فرماندار نهبندان بر برخورد قاطع و جدی با واحدهای صنفی متخلف در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد.

برخورد قاطع با متخلفان صنفی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد‌مهدی عظیمی صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان نهبندان اظهار کرد: نتیجه این جلسات باید در بین مردم تاثیرگزار باشد.

وی با بیان اینکه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در نحوه اجرا متفاوت با فاز نخست خواهد بود، ادامه داد: فاز دوم با شیب ملایم انجام خواهد شد تا آسیب‌ها شناسایی شود.

عظیمی با اشاره به اینکه بازار باید آرام و همراه با سیاست‌های دولت حرکت کند، بر برخورد قاطع و جدی با واحدهای صنفی متخلف در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان نیز در این جلسه اظهار داشت: آمادگی کامل در راستای رصد بازار وجود دارد و با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد شد و در این زمینه سایر ادارات و مردم هم باید کمک کنند.

رضا اردونی افزود: در ایام نوروز 760 مورد بازدید از واحدهای صنفی و رستوران‌ها داشته‌ایم و 16 واحد متخلف نیز به تعزیرات معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 30 تن میوه در شهرستان نهبندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: پنجشنبه‌بازار نهبندان از اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان یکی از اقدامات را تامین نان برای سیل‌زدگان عنوان کرد و گفت: این کار بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شده و نانوایی واحد روستای طبسین نیز از امروز افتتاح شده است.

همچنین در این جلسه مصوب شد که جلسه تنظیم بازار هر هفته برگزار و با نظارت مداوم با واحدهای متخلف به شدت برخورد شود.

انتهای پیام/69015/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول