اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

اختصاص یک‌میلیارد ریال به برنامه‌های فرهنگی و هنری خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در بودجه امسال یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استان در نظر گرفته شده است.

اختصاص یک‌میلیارد ریال به برنامه‌های فرهنگی و هنری خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار ظهر امروز در دیدار با مدیران فرهنگی و هنرمندان خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه مردم و به ویژه هنرمندان زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به گونه‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی دارای انسان‌های فرهیخته، عالم، توانمند، متدین و عالمی است که هنرمندان زیادی را در آغوش خود پرورانده و تحویل جامعه داده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود هنرمندانی مانند ابن حسام خوسفی، عبدالعلی بیرجند، حکیم نزاری و غیره در استان، اذعان داشت: از هر منظری که به این استان نگاه شود این استان سرانه و نمونه است.

خدمتگزار افزود: در حال حاضر کمبودها و نیازهای خاصی در استان وجود دارد که تلاش می‌کنیم این مشکلات بر اساس ظرفیت‌های موجود استان رفع شود.

وی گفت: استانداری خراسان جنوبی در زمینه رفع مشکلات و برنامه‌های فرهنگی و هنری استان آنچه در توان دارد از هیچ کمکی دریغ نکرده و تا حد توان برای رفع مشکلات این حوزه تلاش می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: در بودجه سال جاری یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استان در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: امید است این اعتبار تعلق گرفته آغازی برای برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی استان بوده و زمینه ارتقاء جایگاه هنر و هنرمندان فراهم شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از جانب مقام معظم رهبری، یادآور شد: در شعار امسال موضوع فرهنگ به عنوان یکی از شاخصه‌های جدی رهبری مطرح شده و ایشان تاکید جدی بر هنر و حمایت از هنرمندان دارند.

استاندار خراسان جنوبی در پایان با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در سراسر کشور یادآور شد: امید است با جدیت و همکاری تمامی دستگاه‌های مربوطه و کمک و مساعدت مردم بتوانیم این مرحله را به خوبی پشت سر گذاشته و در زمینه‌هایی که مردم شایسته خدمت هستند به نحو احسنت خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/69017/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول