اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان گام بردارند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با هم‌افزایی و همراهی هرچه بیشتر در معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان گام بردارند.

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی از اعلام آمادگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در همایش گردشگری استان‌های قلب کشور خبر داد و گفت: این سازمان با آمادگی کامل به منظور معرفی و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان به میدان می‌آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که در خصوص برگزاری همایش گردشگری استان آمادگی کامل داریم، گفت: هرگونه همایش و جشنواره‌ای که در استان برگزار شود می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های استان و جذب سرمایه‌گذار تاثیر مثبتی داشته باشد.

این مسئول اشاره‌ای به جلسه چند روز گذشته که در شیراز و با حضور مسئولان اتاق بازرگانی منطقه چهار و مدیران کل میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد، داشت و گفت: در برگزاری چنین همایش‌هایی باید مسائل و ظرفیت‌های گردشگری مدنظر قرار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی در راستای جذب گردشگر و توریست و همچنین سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دارد، گفت: این استان با داشتن جاذبه‌های بکر و طبیعی و وجود آب و هوای مساعد و چهار فصل توانایی لازم در جذب سرمایه‌گذار را دارد.

باقری با اشاره به نقش گردشگر در توسعه و ارتقای هرچه بیشتر کهگیلویه و بویراحمد و استفاده از ظرفیت‌های آن، اذعان کرد: در صورت تعطیلی پنج‌شنبه‌ها فرصت بهتر و مناسبی برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های استان را داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تعداد مسافران اسکان یافته در ایام نوروز استان را یک میلیون و 350 هزار گردشگر عنوان کرد و بیان داشت: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن طبیعت بکر توانایی پذیرش گردشگر را دارد.

این مسئول اسکان این میزان گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد را هم فرصت و هم تهدید برای استان دانست و گفت: فرصت از این بابت که استان را به گردشگران معرفی می‌کنیم و تهدید از این جهت که با حضور چشم‌گیر گردشگران به استان در بحث اسکان آن‌ها نیز مشکل ایجاد می‌شود.

باقری برگزاری همایش گردشگری استان‌های قلب کشور را فرصتی مناسب برای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان با اعلام آمادگی کامل در برگزاری همایش و همکاری هرچه بیشتر با اتاق بازرگانی را اعلام می‌دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از تمامی مسئولان و متولیان امر در برگزاری این همایش تشکر کرد و گفت: از تمامی مسئولان تقاضا داریم با هم‌افزایی و همراهی هرچه بیشتر در معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان گام بردارند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول