اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بهمئی عنوان کرد

رشد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در گرو شکوفایی بخش کشاورزی

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بهمئی گفت: رشد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در گرو شکوفایی بخش کشاورزی است.

رشد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در گرو شکوفایی بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا موسوی‌منش عصر امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگارانی که موضوعات مختلف کشور را در عرصه‌های مختلف رصد می‌کنند اظهار کرد: اصحاب رسانه در واقع زبان گویای مردم هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بهمئی تصریح کرد: امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده و هر ساله رهبری با توجه به اتفاقات‌ و رخ‌دادها و برای پیشرفت کشورمان سال‌ها را نام‌گذاری می‌کنند.

موسوی‌منش افزود: مسئولان ستادی و اجرایی کشور برای پاس‌داشت نام و ذکر این سال‌ها که از سوی رهبری مشخص می‌شود برنامه‌های خود را جهت عمران و ترقی کشور تدوین می‌کنند.

وی گفت: قبل از شروع سال جدید مقوله اقتصاد مقاومتی با توجه به وضعیت اقتصاد کشور و فشارهای اقتصادی که بر کشور وارد شده مطرح شد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بهمئی اذعان داشت: رهبری با توجه به خلاقیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد مقوله اقتصاد مقاومتی را عنوان کردند.

وی گفت: همان‌گونه که در زمان پیامبر اسلام(ص) وقتی مشکل اقتصادی وجود داشت و مسلمانان مورد تهاجم قرار می‌گرفتند اقتصاد مقاومتی را در جامعه مطرح می‌کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروزه همه کشورها از جمله غربی‌ها با مشکل اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و اقتصاد ریاضتی را پشت سر می‌گذارند.

وی اضافه کرد: اما رهبری اقتصاد مقاومتی را در نظر گرفتند و ما برای تحقق این شعار باید به نحو مطلوبی از همه ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده کنیم تا به خودکفایی برسیم.

موسوی‌منش به مقوله فرهنگ اشاره کرد و گفت: مقوله فرهنگ حوزه مهمی است و فرهنگ زیربنا و لازمه اقتصاد نوین و خودکفایی است.

این مسئول ادامه داد: اگر بخواهیم اسراف را در کشور از میان برداریم نیاز به فرهنگ دینی دارد که بدانیم چگونه از نعمت‌های الهی استفاده کنیم و در این زمینه زندگی انبیا و ائمه و علما و بزرگان دین را الگوی خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌منش یکی از راه‌های شکوفایی اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد را شکوفایی بخش کشاورزی دانست و گفت: اگر بتوانیم از همه ظرفیت‌های این بخش استفاده کنیم در ابعاد اقتصادی استانی خودکفا خواهیم بود.

انتهای پیام/82018/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول