اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

نخستین شکست فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در سال 93

اگر ورزش را بخشی از فرهنگ بدانیم و رویکرد جوانان به ورزش به جای روی‌آوری به مواد مخدر و گشت و گذار در خیابان‌ها و کوچه‌ها را رویکرد فرهنگی بدانیم باید از نخستین شکست فرهنگی این استان با سقوط تیم شهرداری به لیگ دسته دوم یاد کرد.

نخستین شکست فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همان‌گونه که امام راحل و مقام معظم رهبری در بیانات مکرر خود فرموده‌اند بحث ورزش و هزینه کردن برای آن را باید سرمایه‌گذاری تلقی کرد آن‌جا که مقام معظم رهبری در بیانی شیوا و زیبا می‌فرمایند تا می‌توانید خرج ورزش کنید چرا که هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

صحبت از سقوط تیم فوتبال شهرداری یاسوج به لیگ دسته دوم فوتبال کشور و به عبارت دیگر سقوط فوتبال شهر یاسوج شاید برای همیشه است زیرا سال‌های سال باید زحمت کشید تا دوباره تیمی از این شهر به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه پیدا کند.

اگر سقوط تیم فوتبال شهرداری یاسوج را عمدی تلقی نکنیم اما می‌توان این سقوط را به اهمال مسئولان در این استان نسبت داد و امروز هیچ هوادار فوتبالی در کهگیلویه و بویراحمد شک ندارد که تیم فوتبال شهرداری به دلیل بی‌توجهی و کم لطفی آقایان به لیگ دسته دوم فوتبال سقوط کرد.

هدایت بد و غیر فوتبالی موجب شد که امروز جوانان بسیاری در یاسوج سرخورده شوند و دیگر از فوتبال و ورزشگاه تختی و مسئولان و شهرداری و همه و همه انتظاری نداشته باشند.

مقام معظم رهبری سال 93 را مزین به نام اقتصاد و فرهنگ کردند که اگر ورزش را بخشی از فرهنگ بدانیم این نخستین شکست در عرصه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 بود.

شکست تیم فوتبال شهرداری یاسوج به معنای شکست در مدیریت‌ها نیز بود چرا که این تیم بیش از بسیاری تیم‌های دیگر ظرفیت از بازیکن گرفته تا هوادار داشت.

یادمان نمی‌رود که همه مربیان ریز و درشتی که به شهر یاسوج می‌آمدند حسرت چنین هواداری را به دل داشتند و از هوادار یاسوجی می‌هراسیدند.

اما به چشم می‌دیدیم که در بازی‌های تیم شهرداری یاسوج کمتر مسئولی از این استان در ورزشگاه حاضر می‌شد و کمتر به این تیم بها می‌دادند.

امروز بسیاری در یاسوج غمگین و عده‌ای نیز به حتم خوشحال شدند اما دسته دوم دیری نخواهد پایید که حسرت حضور شهرداری یاسوج و افتخارآفرینی فصل‌های گذشته را خواهند خورد.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول