اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان:

اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها‌ باید با کرامت انسانی همراه باشد

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید همراه با کرامت انسانی و حفظ شان مردم ایران باشد.

اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها‌ باید با کرامت انسانی همراه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالقاسم جراره ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: نباید برای ثبت نام مجدد اطلاعات سرپرست خانوار طوری برخورد کرد که همه مردم ایران فقیر هستند و در وضعیت نامناسب زندگی به‌سر می‌برند؛ بلکه این حق مردم است که در کنار افزایش قیمت حامل‌های انرژی باید به آنها پرداخت گردد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: هم اکنون ما با مشکل چند صدایی از طرف مسئولان در خصوص هدفمندی یارانه‌ها هستیم که باعث سردرگمی و ناراحتی مردم شده است.

وی افزود: با توجه به اعتماد مردم به بانک‌ها سرکشی و اطلاع از وضعیت موجودی حساب‌ها یک حرکت نسنجیده و اشتباه است زیرا می‌تواند باعث خروج پول از سیستم بانکی و فعال شدن بازار دلالی و سکه و دلار شود که می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به بدنه اقتصاد کشور وارد نماید.

جراره در ادامه با تاکید بر فواید انصراف از یارانه و هزینه‌کرد آن در بخش‌های درمان، توسعه و اشتغال گفت: باید مباحث شرعی و دینی نیز در این طرح مد نظر قرار گیرد زیرا بر اساس شرع درآمد همسر متعلق به خود اوست و می‌تواند در راستای هزینه‌های جاری منزل مصرف ننماید، لذا جمع کل درآمد‌های خانوار شامل مرد و زن می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در نظام خانواده شود.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول