اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های خراسان شمالی مطرح کرد

فراهم شدن تمامی شرایط برای خوداظهاری مردم در هدفمندی یارانه‌ها

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های خراسان شمالی گفت: تمامی شرایط برای خوداظهاری مردم این استان برای ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها فراهم شده است.

فراهم شدن تمامی شرایط برای خوداظهاری مردم در هدفمندی یارانه‌ها

رضا بهمن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه در این راستا دفاتر آی.‌سی.‌تی روستایی، دفاتر پیشخوان و همچنین تیم‌های سیار برای ثبت‌نام از سوی اداره کل پست سامان یافته است، تصریح کرد: هماهنگی‌هایی نیز برای خوداظهاری افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد، بهزیستی و از سویی عشایر استان انجام شده است که از ساعت 24 شب گذشته کار ثبت‌نام از افراد بر اساس جدول زمان‌بندی شده آغاز شده است.

وی گفت: بر همین اساس سرپرستان خانوارهای متقاضی باید بر اساس اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی به مدت 10 روز به سامانه مدیریت حساب بانک خانوار مراجعه و ثبت نام کنند.

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی هم استانی‌های متقاضی که اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها صفر است، امروز باید به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنند.

وی افزود: افرادی که نخستین رقم سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها عدد یک است روز بیست و یکم ثبت نام و به همین ترتیب کسانی که اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها 9 می‌باشد روز بیست و نهم اقدام به ثبت نام کنند که به این ترتیب ثبت نام تا 29 فروردین کامل خواهد شد.

بهمن‌پور تاکید کرد: ثبت ‌نام روزانه سرپرست خانوارهای متقاضی هدفمندی یارانه‌ها بر اساس آخرین شماره کارت ملی از ساعت 24 همان روز آغاز و صرفاً تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از هم‌استانی‌ها که به هر دلیل در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشدند، می‌توانند در روزهای سی‌ام و سی و یکم فروردین ثبت نام کنند.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های خراسان شمالی گفت: بر اساس قانون، پرداخت یارانه نقدی در دوره جدید منوط به ثبت‌نام است.

وی بیان داشت: به همین خاطر اگر هم‌استانی‌های عزیز احساس نیاز نمی‌کند و متقاضی یارانه نمی‌شود، ثبت نام نکردن آن‌ها به منزله انصراف از دریافت یارانه نقدی خواهد بود.

بهمن‌پور در عین حال با اشاره به ضرورت عدم ثبت‌نام افراد متمکن در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: افرادی که این یارانه در زندگی آن‌ها تأثیر چندانی ندارد ثبت‌نام نکنند، تا یارانه صرف تولید و رونق اقتصادی شود و هدف دولت در این مرحله این است که افراد نیازمند به یارانه نقدی و غیر نقدی دسترسی داشته باشند و افرادی که نیازمند نیستند از گردونه دریافت یارانه‌ها خارج شوند.

به گزارش فارس، 890 هزار نفر معادل 258 هزار خانوار در خراسان شمالی یارانه می‌گیرند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول