اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرگز:

نقش‎آفرینی زنان در جامعه باید باور عمومی شود

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: ایفای نقش زنان باید به عنوان یک باور عمومی و یکی از مولفه‎های توسعه استان مدنظر قرار گیرد.

نقش‎آفرینی زنان در جامعه باید باور عمومی شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی اصغر میرزایی ظهر امروز در نخستین جلسه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در شهرستان بندرگز خاطرنشان کرد: محوریت برخورداری از توانمندی بانوان در پروسه توسعه، می‎تواند در قالب برنامه، تبیین جایگاه زن و ظرفیت‎های موجود استان باشد.

وی با بیان اینکه زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش موثر و غیرقابل انکاری داشته‎اند، افزود: ایثارگری و حماسه‎آفرینی زنان در دفاع مقدس باید به جامعه معرفی شود.

میرزایی تصریح کرد: زنان با الگو قرار دادن سیره حضرت فاطمه (س) و رعایت عفاف و حجاب در زندگی روزمره می‎توانند ستون محکم دفاع از ارزش‎ها، حق‎گویی و ولایت‎مداری باشند.

وی یادآور شد: زندگی ارزشمند اما هرچند کوتاه حضرت فاطمه (س) نشان داد که می‎توان هم‎زمان با نقش‎آفرینی در خانواده به عنوان یک همسر و مادر بهترین اشخاص عالم، مدافع همه‎جانبه حریم ولایت و اهل بیت(س) شد.

فرماندار شهرستان بندرگز متذکر شد: با وجود تلاش‎هایی که تاکنون انجام گرفته هنوز آن‎گونه که شایسته است به شان و مقام بانوی دو عالم پرداخته نشده است.

زنان بندرگزی نیمی از پیکره اقتصادی منطقه هستند

میرزایی با اشاره به نقش موثر زنان در توسعه اقتصادی استان به ویژه شهرستان بندرگز اذعان داشت: زنان در این شهرستان هم‎دوش مردان فعالانه در عرصه‎های تولیدی به ویژه حوزه کشاورزی نقش‎آفرینی می‎کنند.

وی ادامه داد: این قشر فعال تولیدگر، نیمی از پیکره توسعه اقتصادی این شهرستان محسوب‎ می‎شوند که با کمک دستگاه‌های اجرایی متولی، باید برای افزایش نقش‎آفرینی و درآمدزایی آنان با توجه به ظرفیت‎های بالقوه و بالفعل این منطقه برنامه‎ریزی کرد.

اولین جلسه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با حضور کارشناسان امور بانوان دستگاه‎های اجرایی شهرستان بندرگز در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/83002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول