اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

خواست رهبری حمایت از بی‌بضاعت‌ها در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌هاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه مهم‌ترین خواسته مقام معظم رهبری از مسئولان است که در اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

خواست رهبری حمایت از بی‌بضاعت‌ها در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌هاست

حجت‌الاسلام مهدی قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی و تامین معیشت مردمی یکی از مطالبات رهبری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به انحای گوناگون اعم از پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی اقشار کم‌درآمد باید حمایت شوند، افزود: داشتن توجه ویژه به طبقه پایین در دستورات دینی ریشه دارد، پس نباید از آن غفلت ورزید.

وی با اشاره به اینکه در خاطر ندارم در ارتباط با پرداخت یارانه نقدی به اقشار کم‌درآمد رهبری فرمایشاتی داشته‌اند یا نه، افزود: پشتیبانی از طبقه ضعیف یکی از مطالبات جدی ایشان است.

امام جمعه ارومیه با اظهار به اینکه رهبری ضمن خودداری از پرداختن به جزئیات سیاست‌های کلی را مطرح می‌کنند، اضافه کرد: ایشان اقتصاد مقاومتی و مولفه‌های این موضوع را طرح کرده‌اند، باید مسئولان به نکات توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اظهار به اینکه قوای سه‌گانه باید برای تبیین دیدگاه‌ اقتصادی و اجتماعی مقام معظم رهبری اهتمام کنند، افزود: رسانه‌های دلسوز داخلی باید عوامل موثر در اجرای اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول