اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

قانون هدفمندی یارانه‎ها یک فرصت مهم برای مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها را یک فرصت مهم برای مردم عنوان کرد.

قانون هدفمندی یارانه‎ها یک فرصت مهم برای مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس نیاوند چهارشنبه‌شب در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: مردم دارای منابع مالی و ثروت‎هایی هستند که باید این ثروت را تبدیل به ارزش افزوده کنند.

وی با بیان اینکه منابع مالی باید منجر به خلق ارزش افزوده چندبرابری شود، تصریح کرد: اگر مدیریت منسجم و یکپارچه توسط دلسوزان کشور، دولتمردان و دستگاه‎های اجرایی صورت بگیرد و مردم به درستی از آن حمایت کنند می‎توان به نتایج خوبی دست پیدا کرد.

اقتصاد مقاومتی نیازمند یک جهاد اقتصادی است

نیاوند تعامل و همدلی مردم و مسئولان را در توسعه مهم خواند و افزود: از طریق ارتباطات و تعامل بین بخش‎های مختلف و بهره‎گیری از خلاقیت و نوآوری می‎توان منابع را تبدیل به فرصت کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه هدفمندی یارانه‎ها یکی از موضوعات بزرگ تحول اقتصادی کشور محسوب می‎شود، بیان داشت: این مسئله سالیان سال است که مورد توجه همه دلسوزان و مردم بوده است و بارها مقام معظم رهبری نیز تاکیدات زیادی بر اجرای آن داشته‎اند.

نیاوند با بیان اینکه اساس نامگذاری سال‎ها ماهیت اقتصادی داشته است، خاطرنشان کرد: اصلاح الگوی مصرف، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از جمله راهبردهایی بوده که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند اکنون نیز اقتصاد مقاومتی نیازمند یک جهاد اقتصادی است.

اقتصاد کشور باید در راستای مفاهیم اسلامی شکل بگیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان بر لزوم مردمی شدن اقتصاد تاکید کرد و بیان داشت: همه مردم باید وارد میدان اقتصادی شوند، مشارکت آحاد مردم باید مفاهمه‎ای ایجاد کند که همه در عرصه تولید و اقتصاد ورود کنند.

نیاوند مشارکت مردمی در اقتصاد را در کار مولد، اقتصاد سالم و حلال نقش‎آفرین خواند و گفت: اقتصادی که با آرمان‎ها و ارزش‎های دینی هم‎راستا باشد و براساس مفاهیم نورانی اسلام شکل بگیرد قطعا نتایج ارزشمندی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/83001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول