اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر خبر داد

وجود 6 هزار چاه آب کشاورزی بدون پروانه در بابلسر

فرماندار بابلسر گفت: حدود 6 هزار چاه آب کشاورزی بدون پروانه در سطح شهرستان بابلسر فعالیت می‌کنند.

وجود 6 هزار چاه آب کشاورزی بدون پروانه در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید کریم سجادی صبح امروز در جلسه بررسی چاه‌های غیرمجاز شهرستان بابلسر اظهار داشت: از 8 هزار و 982 چاه آب کشاورزی شهرستان بابلسر 2 هزار و 982 چاه دارای پروانه فعالیت و 6 هزار چاه نیز فاقد پروانه هستند که در صورت اجرای دستورالعمل عدم پرداخت سهمیه سوخت دولتی به چاه‌های فاقد پروانه این شهرستان با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: بهتر است ضمن ساماندهی چاه‌های کشاورزی، در سال‌جاری سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی تامین شود تا مشکلی در این بخش به وجود نیاید.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه بخشداران موظف هستند فرم‌های مورد نیاز را به همراه توجیهات  کافی در اختیار شوراهای اسلامی قرار دهند، تاکید کرد: بر اساس آن از کشاورز تعهد گرفته شود که در نخستین فرصت اقدام به دریافت صدور پروانه کند در غیر این صورت در سال آینده به آنها سهمیه سوخت تعلق نمی‌گیرد.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد با اخذ تعهد به کشاورزان فاقد پروانه چاه‌های کشاورزی سوخت تعلق گیرد اما چنانچه تا فصل کشاورزی سال آینده کشاورزان اقدام به دریافت مجوز نکنند از دریافت سهمیه سوخت دولتی محروم می‌شوند.

انتهای پیام/86010/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول