اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

محصولات کشاورزی ایلام آمارگیری می‌شود

رئیس اداره آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: به منظور دستیابی به آمار درست، محصولات کشاورزی ایلام آمارگیری می‌شود.

محصولات کشاورزی ایلام آمارگیری می‌شود

یحیی فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به این که طرح آمارگیری از محصولات کشاورزی در استان ایلام با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی همزمان با سایر استان‌ها شروع شده است، گفت: این طرح در راستای دستیابی به اطلاعات و آمار درست و صحیح از محصولات کشاورزی در ایلام اجرایی و محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزیر جهاد کشاورزی در این راستا دستور صریح داده است، اضافه کرد: این طرح با تأکید وزیر و با بکارگیری ناظرین مزرعه در سطح استان اجرا می‌شود و این طرح از روز گذشته در استان ایلام کلید خورده است.

این مسئول با بیان این که هدف از اجرای این طرح با عنایت به اهمیت آمار و اطلاعات بروز و صحیح در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: دسترسی به آمار سالانه سطح و تولید محصولات کشاورزی استان و به تفکیک شهرستان از دیگر اهداف آمارگیری محصولات کشاورزی در استان ایلام است.

این مقام مسئول با تاکید بر این که با توجه به ضرورت و حساسیت موضوع ، مدیران شهرستان‌ها با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و نظارت مستمر، تمهیدات لازم به منظور اجرای صحیح و به موقع طرح را فراهم می‌کننداضافه کرد: نتیجه این طرح پس از داده آمایی و تأیید  حداکثر تا تاریخ 25/2/93 به مرکز فناوری ،اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی ارسال خواهد شد.

رئیس اداره آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام تصریح کرد: به این منظور کارگاه آموزشی توجیهی با حضور آمارگیران شهرستان‌های استان و ناظرین زیر نظر کارشناسان آمار برگزار شده است.

انتهای پیام/2246/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول