اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نودژ منوجان:

توسعه فرهنگی منطقه نیازمند قدم‌های بزرگی است

امام جمعه نودژ منوجان گفت: باید با همفکری و هم‌اندیشی قدم‌های بزرگی در راستای ارتقا و توسعه فرهنگی منطقه جنوب کرمان و شهرستان منوجان برداریم.

توسعه فرهنگی منطقه نیازمند قدم‌های بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک صبح امروز در نشست با فرهنگیان بخش آسمینون این شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه محور وحدت، صمیمیت و طهارت درونی و آمرزش گناهان است.

وی بیان کرد: امروزه دشمن در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که بستر فرهنگی وجود نداشته باشد و نیاز است که نقش فرهنگیان در زمینه توسعه فرهنگی در این منطقه پررنگ‌تر شود.

احمدی‌نیک عنوان کرد: اگر ملتی دارای فرهنگ غنی نباشد، نمی‌توانیم آن را شناسایی کنیم و باید با همفکری و هم‌اندیشی قدم‌های بزرگی در ارتقای فرهنگ منطقه جنوب کرمان به ویژه شهرستان منوجان برداریم.

امام جمعه نودژ منوجان افزود: نماز جمعه که بعد از انقلاب تبدیل به یک فرهنگ شد و به عنوان یک فریضه باشکوه در جامعه ما تأثیرگذار است، عبادت سیاسی اجتماعی و محور وحدت هر منطقه و محل تجمع همه طیف‌های فکری است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه نمایش قدرت سیاسی دین اسلام و مظهر تجمع مسلمین و یک پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است و خواسته‌های مردم را به گوش مسئولان می‌رساند.

جمشید سراجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان نیز در این نشست گفت: متولیان عرصه تعلیم و تربیت راه دفاع از حریم ولایت را ادامه می‌دهند و حضور فرهنگیان به عنوان الگو برای مردم در همه برنامه‌های ملی و مذهبی ضروری است.

وی اظهار داشت: ما باید در زمینه توسعه فرهنگی تلاش و همت زیادی داشته باشیم که در این راستا توسعه فرهنگی می‌تواند با الگوپذیری از فرهنگیان محقق شود.

انتهای پیام/80006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول