اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد مازندران خبر داد

آمادگی کمیته امداد مازندران برای ثبت‌نام از مددجویان متقاضی دریافت یارانه

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران از آمادگی کمیته امداد مازندران برای ثبت‌نام از مددجویان متقاضی دریافت یارانه خبر داد.

آمادگی کمیته امداد مازندران برای ثبت‌نام از مددجویان متقاضی دریافت یارانه

تیمور طهماسب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: 61 هزار و 873 خانوار نیازمند زیرپوشش حمایت‌های کمیته امداد استان قرار داشته و از حمایت‌های این نهاد برخوردار هستند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همزمان با آغاز زمان ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی، 26 پایگاه در مدیریت شهرستان‌ها و ادارات کمیته امداد استان مستقر شده و از صبح امروز آماده پذیرش مددجویان متقاضی دریافت یارانه نقدی برای ثبت‌نام هستند.

طهماسب‌پور با اشاره به اینکه 200 نیروی انسانی مسئول ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه در سطح ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها هستند گفت: برای سهولت مددجویان برای ثبت‌نام افراد 90 دستگاه سیستم در نظر گرفته شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه اولویت ثبت‌نام در این پایگاه‌ها با مددجویان زیرپوشش کمیته امداد است تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته سایر متقاضیانی که زیرپوشش کمیته امداد نیز نیستند می‌توانند با مراجعه به این مراکز در محل مجتمع ادارات کمیته امداد استان نسبت به ثبت‌نام تقاضانامه دریافت یارانه نقدی اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه 109 هزار و 530 نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند تصریح کرد: در سال گذشته 360  میلیارد و 756 میلیون ریال مستمری به این مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/86018/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول