اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل خبر داد

آمادگی 120 دفتر پیشخوان دولت در آمل برای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: 120 دفتر پیشخوان دولت در شهرستان آمل آماده ثبت‌نام از متقاضیان برای دریافت یارانه نقدی است.

آمادگی 120 دفتر پیشخوان دولت در آمل برای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی ظهر امروز در ستاد هماهنگی ثبت‌نام هدفمندسازی یارانه‌ها با اعلام آمادگی امکانات شهرستانی برای ثبت‌نام نیازمندان دریافت یارانه نقدی اظهار داشت: تمامی دفاتر پیشخوان دولت و خدمات پلیس به اضافه 10 شهرستان آماده ثبت‌نام از متقاضیان هستند.

وی با بیان اینکه به منظور کاهش تجمع در مکان‌های ثبت‌نام عمومی از ادارات و واحدهای صنعتی و کارخانجات درخواست شده است که مکان‌هایی را برای ثبت‌نام افراد متقاضی اختصاص دهند، یادآور شد: علاوه بر این در شهرستان آمل 120 دفتر پیشخوان دولت وجود دارد که به صورت شبانه‌روز از متقاضیان ثبت‌نام می‌کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با تاکید بر اینکه بر روی دریافت نرخ هماهنگ از سوی دفاتر پیشخوان نظارت می‌شود، گفت: با کافی‌نت‌ها و دفاتر پیشخوانی که بیش از مبلغ اعلام شده دریافت کنند برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات ثبت‌نام در بخشداری‌ها و دهیاری‌ها نیز برای ثبت‌نام روستاییان فراهم می‌شود، یادآور شد: این زمینه ثبت‌نام خانوارهای متقاضی را فراهم می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه عدم ثبت‌نام به منزله نیاز نداشتن به یارانه نقدی است، افزود: به خانوارهایی که نیازمند نیستند توصیه می‌کنیم که ثبت‌نام نکنند.

وی بیان کرد: عدم ثبت‌نام موجب می‌شود اعتبارات کشور به صورت هدفمند هزینه شود.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه فرماندار و بخشداران پنج‌گانه شهرستان از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول