اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر بیان کرد

آمادگی نوشهر برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

فرماندار نوشهر از آمادگی نوشهر برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در این شهرستان خبر داد.

آمادگی نوشهر برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از محمدعلی قمی‌اویلی صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرایی این شهرستان برای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: بنزین و گازوئیل از جمله حامل‌های انرژی است که آزادسازی قیمت آن انجام می‌شود.

وی افزود: مدت 10 روز برای ثبت‌نام دریافت یارانه در مرحله دوم فرصت وجود دارد که این مدت از فردا آغاز می‌شود و ثبت‌نام‌ها بر اساس رقم سمت راست کد ملی افراد انجام می‌شود.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: بخش کجور یکی از دغدغه‌های ما برای ثبت‌نام در این مرحله است که در این باره اطلاع‌رسانی فراگیر بسیار مهم است تا هر کس که تمایل به ثبت‌نام دارد، بتوانند استفاده کنند.

قمی‌اویلی با اشاره به اینکه در نظام تحول اقتصادی، هدفمندی یارانه‌ها مدنظر است، بیان داشت: در مرحله اول دولت باید بخشی را در حمایت از تولید صرف کند و بخشی به مردم برسد که این امر آن طور که باید محقق نشد و اکنون دولت برای پرداخت با مشکلاتی مواجه و حتی موجب بروز بار تورمی در جامعه است.

وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان نوشهر حدود 35 هزار خانوار است، اظهار داشت: تعرفه ثبت‌نام 3 هزار و 500 تومان است و در این باره اصلا افزایش تعرفه وجود ندارد.

فرماندار نوشهر با تاکید بر اینکه عدم ثبت‌نام به منزله انصراف از دریافت یارانه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند از طریق اینترنت خانگی هم کار ثبت‌نام را انجام دهند.

وی افزود: همچنین در پایان مهلت 10 روزه برای ثبت‌نام، دو روز دیگر نیز برای کسانی که موفق به ثبت‌نام در طی این مدت 10 روزه نشدند مهلت داده می‌شود.

در ادامه رئیس کمیته امداد نوشهر نیز گفت: این نهاد آمادگی کامل برای ثبت‌نام را دارد و نیروهای ما از صبح تا ساعت 16 هر روز کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

بهرام کیا با بیان اینکه نیمی از 3 هزار و 200خانوار در پوشش کمیته امداد از بخش کجور است، افزود: دغدغه ما برای بخش کجور است و در این باره نیازمند همکاری بخشداری کجور برای انجام بهتر ثبت‌نام در این منطقه هستیم.

همچنین رئیس اداره بهزیستی شهرستان نوشهر نیز با اشاره به اینکه 9 هزار و 700 خانوار در پوشش بهزیستی هستند، گفت: 6 هزار نفر به صورت دائمی از بهزیستی خدمات دریافت می‌کنند.

جواد بسطامی گفت: در بخش مرکزی نوشهر زیرساخت آماده است اما در بخش کجور به دلیل پراکندگی روستاها با مشکلاتی مواجه هستیم که باید تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول