اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد

آمادگی میاندورود برای ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

فرماندار میاندرود از آمادگی میاندورود برای ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

آمادگی میاندورود برای ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ارسطو قادری عصر امروز در جلسه هماهنگی ثبت‌نام در طرح هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به حضورش در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور گفت: انصراف افرادی که نیازمند نیستند و یارانه سهم ناچیزی از هزینه‌ زندگی آنها است می‌تواند کمک بزرگی به نظام و رشد اقتصادی کشور کند.

در این جلسه که با حضور بخشداران مرکزی و گهرباران، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران دفاتر پیشخوان دولت شهرستان میاندرود در محل فرمانداری تشکیل شد فرماندار شهرستان میاندرود هدف اصلی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را توجه بیشتر به اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست.

وی تصریح کرد: افرادی که توانایی مالی خوبی دارند می‌تواند از طریق انصراف از دریافت یارانه‌ها به نیازمندان، تولیدکنندگان، همچنین افزایش اشتغالزایی و بحث بهداشت و درمان کمک بزرگی کنند.

فرماندار میاندرود خواستار آمادگی کامل ادارات کمیته امداد، بهزیستی، مخابرات، برق، پست، ثبت احوال و همچنین دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان میاندرود شد و تاکید کرد: در زمان ثبت‌نام باید تکریم ارباب رجوع مدنظر قرار گیرد.

قادری در پایان گفت: افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند با مراجعه به اداره پست و یا دفاتر پیشخوان دولت و همچنین افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی با مراجعه به ادارات مربوطه می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول