اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین خبر داد

تهیه اسناد و برگزاری مناقصه پروژه‌های عمرانی سال 93

مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین گفت: تهیه اسناد و برگزاری مناقصه تعدادی از پروژه‌های عمرانی سال 93 در منطقه سه شهرداری قزوین آغاز شده است.

تهیه اسناد و برگزاری مناقصه پروژه‌های عمرانی سال 93

عبدالعلی دربندی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در سال جاری تهیه اسناد و برگزاری مناقصه تعدادی از پروژه‌های عمرانی به دلیل افزایش سرعت کار زودتر از سال گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه قیمت اولیه پروژه‌ها با انتخاب پیمانکار افزایش می‌یابد، ابراز داشت: تهیه اسناد و برگزاری مناقصه پروژه‌های عمرانی از جمله آماده‌سازی بافت باز، آماده‌سازی پونک، احداث سرویس بهداشتی، مرمت و لکه‌گیری، آسفالت معابر اصلی و فرعی، هدایت آب‌های سطحی و پیاده‌روها در دست بررسی است.

مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین افزود: تهیه اسناد و برگزاری مناقصه زودتر از سال گذشته موجب می‌شود که در فصل سرما روند عملیات عمرانی پروژه‌های شهرداری را دچار مشکل نکند.

این مسئول بیان کرد: تهیه اسناد و برگزاری مناقصه زودتر از سال گذشته موجب می‌شود که عملیات عمرانی پروژه‌ها زودتر از موعد در سال جاری آغاز شود.

دربندی‌زاده با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پروژه پیاده‌روسازی بلوار رزمندگان در منطقه 3 شهرداری قزوین در حال انجام است، ابراز داشت: این پروژه از 55 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین با بیان اینکه امسال عملیات عمرانی پیاده‌روسازی بلوار رزمندگان از فلکه سوم کوثر تا بلوار الغدیر در دو لاین غربی و شرقی به طول هزار و 100 متر در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: این پروژه با اعتبار 550 میلیون تومان در حال احداث است.

وی افزایش رضایت و ارتقای سلامت بهداشتی مردم را از جمله اهداف این پروژه برشمرد و گفت: اجرای این پروژه از درخواست‌های شهروندان قزوینی بوده که امیدواریم با به اتمام رساندن آن رضایت آنان به دست آید.

انتهای پیام/77009/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول