اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست بابلسر:

آماده‌سازی 24 دفتر پیشخوان در بابلسر برای ثبت‌نام متقاضیان یارانه

رئیس اداره پست بابلسر گفت: 24 دفتر پیشخوان دولتی و خصوصی در بابلسر برای ثبت‌نام از متقاضیان یارانه‌ها آماده ارائه خدمات هستند.

آماده‌سازی 24 دفتر پیشخوان در بابلسر برای ثبت‌نام متقاضیان یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، عباس بذرافشان امشب در جلسه آمادگی لازم برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که در سالن اجتماعات اداره ارشاد شهرستان بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: پست به عنوان بخشی از پیشخوان دولت موظف به اجرای بخشی از مسئولیت‌های دولت است.

وی با بیان اینکه هر فردی در هر مکانی که دسترسی به اینترنت داشته باشد می‌تواند اقدام به ثبت‌نام یارانه کند، افزود: پیشخوان دولتی و شهری این شهرستان جوابگوی کل متقاضیان نیست.

بذرافشان با اعلام اینکه حدود 24 دفتر پیشخوان دولتی و خصوصی شهری و روستایی در سطح سه بخش و شهرستان فعالیت می‌کنند، گفت: دو دفتر پیشخوان دولتی در هادی‌شهر و بهنمیر و یک پست مرکزی در بابلسر داریم.

رئیس اداره پست بابلسر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پاسخگویی به متقاضیان فراهم شده است، تصریح کرد: در مناطق روستایی مکان‌هایی که دفاتر ict و پیشخوان موجود است به پورتال پست برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در روستاهایی که امکان ثبت‌نام فراهم نیست ما آماده همکاری هستیم.

بذرافشان در پایان خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراها موظفند فرم شماره دو را نزد سرپرست خانوار پر کنند و نیز یک شماره تلفن همراه یا ثابت از سرپرست خانوار ثبت شود تا در صورت نیاز با آنها تماس حاصل شود.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول