اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبود ملی‌پوشان به تراکتورسازی ضربه می‌زند

اعتراض تراکتور به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی

باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد نبود ملی‌پوشان این تیم در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ضربه جبران‌ناپذیری به این تیم می‌زند.

اعتراض تراکتور به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، لیست تیم ملی روز 22 فروردین و بعد از اتمام لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شده و ملی‌پوشان دعوت شده باید 23 فروردین خود را برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی آماده کنند از این رو باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از نیاز مبرم خود به بازیکنان ملی‌پوش در بازی‌های آسیایی خبر داد.

در بخشی از این نامه آمده است: از آنجایی که باشگاه‌های تراکتورسازی، سپاهان، استقلال و فولاد در مرحله حساس و تعیین کننده‌ای از مسابقات آسیایی قرار دارند، نبود بازیکنان ملی‌پوش ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به آنها وارد می‌کند، به خصوص تیم تراکتورسازی که در مقابل الاتحاد عربستان دو بازیکن محروم و چند ملی‌پوش را در اختیار نخواهد داشت، لذا از ریاست محترم فدراسیون درخواست می‌شود که با اتخاذ تدابیر لازم برنامه اردوی تیم ملی را طوری تقویم‌بندی کنند تا زحمات یک ساله باشگاه‌ها محفوظ مانده و بتوانند با در اختیار داشتن بازیکنان مؤثر و کلیدی از گروه خود به مرحله بعدی صعود کنند.

هر چند لیست جدید تیم ملی منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد از تیم تراکتورسازی سه بازیکن به نام‌های حامد لک، کریم انصاری‌فرد و علی کریمی به تیم ملی ایران دعوت شوند.

تیم تراکتورسازی روز 26 فروردین در عربستان به مصاف الاتحاد رفته و روز دوم اردیبهشت نیز میزبان تیم لخویا قطر است.

تراکتورسازی تبریز با 5 امتیاز در مکان سوم گروه c لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول