اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم العین امارات:

هواداران تراکتور هیچ اهانتی به ما نکردند/از کاهش سهمیه ایران در آسیا تعجب کردم

سرمربی تیم العین امارات گفت: هواداران تراکتور هیچ اهانتی به ما نکردند.

هواداران تراکتور هیچ اهانتی به ما نکردند/از کاهش سهمیه ایران در آسیا تعجب کردم

به گزارش خبرگزاری فارس در تبریز، زلاتکو دالیچ امشب پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی ایران در نشست خبری اظهار داشت: شاهد بازی خوبی از هر دو تیم بودیم و  نتیجه به دست آمده به سود هر دو تیم بود.

وی ادامه داد: با این نتیجه 90 درصد از راه صعود تیم العین هموار شد، اما صعود تیم تراکتورسازی به مرحله حذفی این رقابت‌ها بستگی به نتیجه این تیم با لخویا قطر دارد.

سرمربی تیم فوتبال العین امارات خاطر نشان کرد: تیم تراکتورسازی در نیمه اول فشار زیادی روی دروازه ما آورد و به گل دست یافت، اما در نیمه دوم با علم بر اینکه تیم تراکتورسازی کم خواهد آورد، میانه میدان را در دست گرفته و خط هافبک تیم میزبان را از کار انداخت و ژیان نیز موفق شد از اشتباهات بازیکنان تیم تراکتورسازی نهایت استفاده را کند.

وی با اشاره به اینکه گل تساوی تراکتورسازی با حرکت انفرادی به دست آمد، بیان کرد: به نظر من مساوی نتیجه عادلانه برای هر دو تیم بود.

دالیچ به تمجید از تماشاگران تیم تراکتورسازی پرداخت و یادآور شد: بدون شک در هیچ ورزشگاهی در آسیا این تعداد برای دیدن یک بازی حضور به ورزشگاه نمی‌آیند و من به تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم و باید این نکته را ذکر کنم که هواداران تیم تراکتورسازی هیچ اهانتی به ما نکردند و جای تأسف است که سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی کاهش یافته است.

به گزارش فارس؛ تیم تراکتورسازی تبریز در دومین میزبانی خود برابر العین امارات به تساوی دو بر دو رضایت داد. تراکتورسازی در دو بازی باقمیانده در عربستان به مصاف الاتحاد این کشور رفته و در تبریز میزبان لخویا قطر است.

انتهای پیام/60002/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول