اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور

طلسم‌شکنی تراکتور در آخرین جدال خانگی

تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه امام به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود.

طلسم‌شکنی تراکتور در آخرین جدال خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال خوزستان است. این بازی برای تراکتورسازی جنبه تشریفاتی دارد زیرا تراکتورسازی حتی با پیروزی در این بازی در مکان هفتمی‌اش تغییری حاصل نمی‌شود.

اما تراکتورسازی در 11 بازی قبلی خود به پیروزی نرسیده و شاید برد در آخرین بازی خانگی مرهمی برای این تیم و هوادارانش باشد که در لیگ برتر عملکرد ضعیفی را داشتند.

تونی بدون امتیاز در لیگ برتر

تونی اولیویرا در لیگ برتر هنوز نتوانسته برای تراکتورسازی امتیازی را کسب کند. تراکتورسازی با هدایت این مربی در هر سه بازی خود برابر تیم‌های نفت تهران، راه آهن تهران و فولاد خوزستان مغلوب شده است. البته احتمال دارد تراکتورسازی در مسابقات باشگاه‌های آسیای تمرکز کرده و کمتر بازیکنان خود را درگیر رقابت‌های لیگ برتر کند.

اما بر خلاف تراکتورسازی این بازی برای تیم استقلال خوزستان اهمیت فراوانی دارد. آبی‌پوشان اهواز با کسب یک امتیاز حضورشان در لیگ برتر قطعی شده و از خطر سقوط به رده پایین‌تر فرار می‌کنند.

تیم تراکتورسازی تبریز با 9 برد، 13 تساوی و 6 شکست و 39 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار داشته و استقلال خوزستان نیز با 6 برد، 11 تساوی و 11 شکست و 29 امتیاز تیم دوازدهم جدول است.

بازی رفت دو تیم در اهواز با نتیجه 4 بر 1 به سود تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال خوزستان ساعت 17.30 روز یکشنبه 17 فروردین در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول