اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوران هفته بیست و نهم مشخص شدند

سیدعلی برای تراکتور و صالحی برای گسترش فولاد سوت می‌زنند

داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شده و سیدعلی برای تراکتور و صالحی برای گسترش فولاد سوت می‌زنند.

سیدعلی برای تراکتور و صالحی برای گسترش فولاد سوت می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته ما قبل پایانی لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان استقلال خوزستان است و در تهران نیز نفت این شهر از گسترش فولاد پذیرایی خواهد کرد.

داوری بازی تراکتورسازی بر عهده مهدی سیدعلی بوده و وی را مجید ویشگاهی و حمید غمزه در امر قضاوت کمک کرده و حمید حاج‌ملک داور چهارم و ناظر داوری نیز نادر جعفری است.

سیدعلی در این فصل لیگ برتر 13 بازی را قضاوت کرده است. وی برای تراکتورسازی بازی رفت با ملوان در تبریز و بازی برگشت با گسترش فولاد و مس کرمان را داوری کرده است.

سیدعلی دو بازی نیز برای استقلال خوزستان قضاوت کرده است که مربوط به بازی با تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز است.

صالحی داور بازی نفت تهران ـ گسترش فولاد

سیداحمد صالحی قاضی بازی حساس تیم‌های نفت تهران با گسترش فولاد تبریز شد. محمدرضا امینی و  حسن ظهیری کمک‌های اول و دوم حسن اکرمی داور چهارم و محمدعلی فروغی ناظر داوری این بازی هستند. صالحی نیز همانند سیدعلی در این فصل لیگ برتر فوتسال کشور 13 بازی را قضاوت کرده است.

این نخستین قضاوت صالحی برای نفت تهران در این فصل است اما وی دو بار برای گسترش فولاد سوت زده است که بازی رفت برابر تراکتورسازی و بازی برگشت مقابل راه‌آهن تهران است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول