اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

بهره‌مندی 450 هزار نفر از خدمات مراکز درمانی سپاه قزوین

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین گفت: بیش از 450 هزار نفر در سال گذشته از خدمات ارائه شده مراکز درمانی و بهداشتی سپاه این استان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 450 هزار نفر از خدمات مراکز درمانی سپاه قزوین

حبیب‌الله سیاهکالی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: سال گذشته بیش از 450 هزار نفر از خدمات ارائه شده مراکز درمانی و بهداشتی سپاه استان قزوین بهره‌مند شدند.

وی افزود: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که از این تعداد بیش از 90 درصد از نوع ارائه خدمات و کیفیت آن و نرخ تعرفه‌های درمانی رضایت داشته‌اند.

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین خدمت‌رسانی به مردم با بهترین نوع کیفیت درمانی، رسیدگی به مناطق محروم، ارائه خدمات رایگان به خانواده‌های بسیجیان و پاسداران را از اهداف معاونت بهداشت و درمان سپاه این استان عنوان کرد.

سیاهکالی مرادی نیز به برنامه‌های هفته سلامت در سپاه اشاره کرد و گفت: همایش پیاده‌روی کارکنان سپاه و خانواده‌های آنان روز پنج‌شنبه 21 فروردین ماه از فلکه جانبازان تا تپه نور الشهدا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با برپایی ایستگاه سلامت در پایان مسیر این پیاده‌روی شرکت‌کنندگان می‌توانند از میزان قند، فشار خون و قد و وزن خود مطلع شوند.

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین بیان کرد: همچنین ایستگاه سلامت دیگری برای عموم مردم در روز جمعه در مسجد نبی (ص) برپا می‌شود که این روز با نام «تحکیم خانواده و ترویج سبک‌های فرزندپروری» نامگذاری شده است.

سیاهکالی‌مرادی عیادت از بیماران صعب‌العلاج و بررسی مشکلات این افراد از نظر مادی، بیمه‌ای و روحی را دیگر برنامه‌های هفته سلامت دانست که در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد.

وی از برگزاری مسابقه علمی در هفته سلامت خبر داد و عنوان کرد: این مسابقه با محوریت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول