اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

دشمنان از حضور جوانان در مناطق عملیاتی وحشت دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین گفت: دشمنان از حضور هر ساله جوانان در مناطق عملیاتی ترس و وحشت دارند که معنویت حاکم در مناطق روحشان را جلا می‌دهد و از آلودگی پاک می‌کند.

دشمنان از حضور جوانان در مناطق عملیاتی وحشت دارند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نور و ظلمت مقابل هم قرار دارند و آنچه ماندگار است نور الهی است.

وی بیان کرد: بر اساس سنت الهی و وعده خداوند آنچه ماندگار خواهد بود، همان نور الهی است و یکی از شعبه‌های انوار الهی هشت سال جنگ تحمیلی بود که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ملت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

معبود گفت: جبهه‌ها برای رزمندگان محلی بود که به نور خدا نزدیک می‌شدند رزمندگان با رشادت، مقابل ظلمت کبر و استکبار ایستادگی و از دین و آئین خود دفاع کردند.

وی با اشاره به این نکته که راهیان نور نقش مهمی در جهت تقویت باورها و اعتقادات نسل جوانان دارد، گفت: حضور جوانان در راهیان نور و آشنا شدن با عوامل پیروزی که در سایه معنویت اخلاص، شجاعت و فرا گرفتن از مکتب امام حسین (ع) است موجب تقویت روحیه ایمان و صداقت در جوانان می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان از حضور هر ساله جوانان در مناطق عملیاتی ترس و وحشت دارند که معنویت حاکم در مناطق روحشان را جلا می‌دهد و از آلودگی پاک می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: جوانان با حضور در مناطق عملیاتی به این باور رسیده‌اند که آنهایی که رفتند کار حسینی کردند و آنهایی که ماندند باید کار زینبی کنند و این کار زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی با محوریت قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راهیان نور دو اصل مهم جلوگیری از تحریف و فراموشی اولویت قرار داده شود.

معبودی افزود: این رخداد مهم تاریخی باید به طور مداوم استمرار یابد تا بعد از این از دستکاری بدخواهان و منافقان مصون بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با اشاره به نامگذاری سال جدید گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری با حضور در مناطق عملیاتی به بارزترین شکل به مدیریت جهادی در هشت سال جنگ تحمیلی علیه میهن اسلامی که رزمندگان با توکل به خدا و ایمان راسخ حماسه بی نظیر آفریدند اشاره کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مصادیق بزرگ اسلامی راهیان نور است که انسان‌های صالح و شایسته این مدیریت دینی را به دنیا ثابت کردند که باید با عزم ملی و مدیریت جهادی این توان و اقتدار را به نمایش بگذاریم.

معبودی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با عزم ملی و روحیه جهادی در مقابل راهبردها و تهدیدات سخت و نیمه سخت دشمن ایستادگی کنیم و بار دیگر مهر ظلمت را به پیشانی کشورهای استکباری بزنیم و در تاریخ پر افتخار ملت ایران این مهم را ثبت کنیم و با این کار به خواسته مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/2667/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول