اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

انقلاب درونی مقدمه انقلاب بیرونی و مصلح جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انقلاب درونی، مقدمه انقلابی بیرونی است که می‌تواند جامعه را اصلاح کند.

انقلاب درونی مقدمه انقلاب بیرونی و مصلح جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در دیدار با پاسداران ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به سخن امام خمینی (ره) اظهار داشت: انقلاب درونی، مقدمه انقلابی بیرونی است که می‌تواند موجب اصلاح جامعه شود.

وی افزود: انسان باید از خود صیانت و پاسداری کند که در غیر اینصورت نمی‌تواند پاسدار دیگران باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه رفتار انسان باید مورد رضایت خداوند باشد، بیان کرد: صیانت از خود بسیار مشکل است، انسان هرچه قدر از خود مراقبت کند، باز روزنه‌هایی برای نفوذ هوا و هوس وجود دارد که باید تلاش شود تا این گسست‌ها ایجاد نشود.

معبودی تصریح کرد: قرآن تأکید می‌کند که از خودتان مواظبت کنید و این تأکید، اهمیت مراقبت از خویش را می‌رساند.

این مسئول با اشاره به الزامات صیانت ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین لوازم صیانت انجام واجبات و دوری از محرمات است و اگر در این امر کوتاهی شود حمله‌هایی از سوی شیطان به انسان وارد می‌شود که موجب از بین رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی انسان می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: انسان باید با آمدن سال جدید، یک سال گذشته خود را بررسی کند و بنگرد که عمر را چگونه گذرانده است، سود کرده است یا زیان.

معبودی خاطرنشان کرد: خوب است آدمی وقایع زندگی را به صورت ماهانه ثبت کند و موانع و مشکلات برای رسیدن به بنده‌ای کم تقصیر در پیشگاه خدا حذف کند و الگویی مناسب برای دیگران باشد.

انتهای پیام/2667/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول