اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

همایش بزرگ گردشگری استان‌های قلب کشور در یاسوج

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از برگزاری همایش بزرگ گردشگری استان‌های قلب کشور در یاسوج خبر داد.

همایش بزرگ گردشگری استان‌های قلب کشور در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نخستین نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی یاسوج در سال جدید با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این نشست اظهار کرد: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج قصد دارد در اردیبهشت امسال گردهمایی کمیسیون‌های گردشگری اتاق‌های منطقه 4 کشور را در شهر یاسوج برگزار کند.

وی افزود: این همایش که عنوان گردشگری استان‌های قلب کشور را دارد، متشکل از پنج استان کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شیراز، چهارمحال و بختیاری و یزد است.

این مسئول ادامه داد: در همین خصوص اتاق بازرگانی یاسوج در اولین برنامه اتاق‌های منطقه 4 کشور میزبان اتاق‌های بازرگانی اصفهان، شهرکرد، شیراز، یزد و کاشان خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج تصریح کرد: این گردهمایی در سطح ملی و با حضور مهمانانی از اتاق ایران، استانداران، رؤسای اتاق‌ها، رؤسای کمیسیون‌های گردشگری و رؤسای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این 5 استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نام سال 93 و فرمان نوروزی رهبری افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده است امیدواریم بتوانیم در جهت تحقق منویات مورد نظر ایشان گام برداریم.

وی افزود: گردشگری حلقه‌ای است که می‌تواند هم اقتصاد و فرهنگ را به هم پیوند دهد و هم عزم ملی و مدیریت جهادی را در پی داشته باشد.

کیانی تصریح کرد: اتاق بازرگانی یاسوج در نظر دارد در سال جدید حرکتش را در بحث گردشگری آغاز کند.

وی ادامه داد: امیدواریم که در ابتدای امسال با برگزاری گردهمایی گردشگری استان‌های قلب کشور شاهد رویدادی باشیم که بتواند در اقتصاد استان نقش آفرینی کرده و معرف ارزش‌ها و توانمندی‌های استان در بحث گردشگری باشد.

کیانی ادامه داد: اتاق یاسوج تلاش دارد که با تمام بضاعت خود همایش آبرومند و در خور استان را برگزار کند که هم در شان استان کهگیلویه و بویراحمد باشد و هم خروجی مفیدی برای گردشگری استان داشته باشد.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول