اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز:

درآمد اماکن گردشگری شیراز در همین شهر هزینه شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: درآمد اماکن تاریخی و گردشگری شیراز باید در همین شهر هزینه شود.

درآمد اماکن گردشگری شیراز در همین شهر هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد رضا هاجری بعد از ظهر امروز در سی و هشتمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: از مدیریت ارشد فارس و مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری این استان تقاضا داریم درآمد حاصله از فروش بلیط‌های اماکن تاریخی و دیدنی واریز شده به تهران به شهر بازگردانده شود تا دو پروژه راکد و مخروبه مانده طرح عرفان و تالار سعدی از وضع ناراحت‌کننده فعلی بیرون آید.

وی افزود: از شهردار شیراز تقاضا داریم هر چه سریع‌تر از طریق مراجع قانونی نسبت به رفع تصرف پیاده‌روها و محل عبور و مرور مردم توسط برج‌های دوقلوی سابق خیابان قصرالدشت، هتل چمران و هتل شیراز، اقدام عاجل انجام داده و نتیجه را به شورا گزارش کند.

هاجری اضافه کرد: شهردار شیراز باید در مورد تعرض‌های خشونت‌طلبانه به کارکنان خدوم شهرداری و ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز و قلدر‌مابانه و جوسازی علیه شورا و شهرداری، از طریق مراجع قانونی پیگیری لازم را انجام دهد تا شاهد وضع ناهنجار و ساختارشکنانه فعلی توسط افراد لجوج و خودسر نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: از ریاست شورا می‌خواهیم در مورد وظیفه نظارتی این مجموعه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند که در حال حاضر نظارت در برخی مسائل در حد صفر است.

هاجری تصریح کرد: عدم نظارت پر‌رنگ شورا موجب ضایع کردن رای اعتماد و اطمینان مردم می‌شود که در این زمینه از مردم عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم از این به بعد وظیفه ذاتی خود را با جدیت بیشتری انجام دهیم.

این عضو شورا همچنین خواستار آن شد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مورد ساخت تالار شهر تسریع داشته و تالاری مناسب و زیبنده شهر مقدس شیراز فراهم کند.

80 درصد بار خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بر دوش شهرداری بود

وی در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های گسترده تمام افرادی که در ایام نوروز به مسافران و زائران خدمت‌رسانی کردند، ابراز داشت: از تلاش‌های فرهنگی، خدماتی و اجرایی شهرداری شیراز تقدیر می‌کنیم که بدون شک 80 درصد بار خدمات‌رسانی نوروز بر عهده شهرداری بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در برخی گزارش‌ها از پذیرش و اسکان مسافران در ایام نوروز، با بی‌انصافی سهم عمده شهرداری در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی کتمان می‌شود.

انتهای پیام/2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول