اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز 93 صورت گرفت

بازدید 87 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و مذهبی خوسف

فرماندار خوسف گفت: از 29 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه جاری بیش از 78 هزار و 416 نفر از هفت اثر تاریخی، گردشگری و مذهبی این شهرستان بازدید کردند.

بازدید 87 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و مذهبی خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان اظهار داشت: شهرستان خوسف مانند سال‌های گذشته پذیرای مسافران نوروزی بود و جاذبه‌های تاریخی و مذهبی این شهرستان سبب جذب آنها به این شهرستان شد.

وی تصریح کرد: از 29 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه جاری بیش از 78 هزار و 416 نفر بازدید کننده از هفت اثر تاریخی، گردشگری و مذهبی این شهرستان بازدید کردند.

فرماندار خوسف اذعان داشت: این آثار شامل روستای آرک با 5 هزار و 811 نفر، مزار شاه سلیمان با 24 هزار و 182 نفر، مزار نصرآباد با 21 هزار و 954 نفر، مزار بلنجیر با 16 هزار و 729 نفر، آبگرم لوت با 4 هزار و 368 نفر، آرامگاه ابن حسام و مسجد جامع خوسف با 5 هزار و 372 نفر بازدیدکننده مواجه شده بود.

اسکان 11560 مسافر در خوسف

فرجامی‌فر گفت: در مدت یاد شده تعداد 11 هزار و 560 نفر نیز در زائرسراها، ادارات، چادرها و دیگر اماکن در نظر گرفته شده اسکان مسافران نوروزی این شهرستان اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: همچنین بازارچه صنایع دستی طی این مدت در محل ورودی خوسف فعال بوده است.

فرماندار خوسف یادآور شد: عرضه سوغات و صنایع دستی این شهرستان شامل پارچه، جاجیم و عرقیات سنتی آرک از جمله محصولات ارائه شده این بازارچه بود که مورد استقبال مسافران قرار گرفت.

فرجامی‌فر در ارتباط با چاپ و توزیع کتابچه گردشگری این شهرستان، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار کتابچه معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و مذهبی این شهرستان در تیراژ 3 هزار نسخه برای گردشگران و مسافران چاپ و توزیع شده است.

انتهای پیام/69017/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول