اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف تاکید کرد

نظارت کامل دستگاه‌های اجرایی خوسف بر اجرای پروژه‌ها

فرماندار خوسف گفت: دستگاه‌های اجرایی بر اجرای پروژه‌های خود نظارت کامل داشته باشند.

نظارت کامل دستگاه‌های اجرایی خوسف بر اجرای پروژه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی‌فرجامی‌فرد پیش ازظهر امروز در جلسه شورای‌ اداری شهرستان خوسف که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اختصاص بخشی از بودجه شهرستان خوسف در سال 92 اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی بر اجرای پروژه‌های خود نظارت کامل داشته باشند.

وی افزود: از مجموع 119میلیارد و 770 میلیون ریال بودجه سال92 شهرستان خوسف مبلغ 25 میلیارد 214 میلیون ریال از محل ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، دو درصد درآمد صادرات نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اختصاص یافته است.

فرماندار خوسف با اشاره به نام‌گذاری‌های سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به موضوع اقتصادی و کاهش وابستگی به خارج گفت: با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جانب مقام عظمای ولایت و اجرا و پیاده سازی این سیاست‌‌ها توسط نهادها و سازمان‌ها، با توجه به منابع طبیعی و پتانسیل‌های موجود، اقتصاد ایران قدرت تبدیل شدن به یک اقتصاد برتر در سطح جهان را دارد.

فرجامی‌فرد اذعان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از الزامات تحقق حماسه اقتصادی و رسیدن به شاخص‌های بالا در اقتصاد، توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت‌های مردی است که ما نیز باید با قدرت و تلاش مضاعف در این مسیر حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به اقتصادی پویا و توانمند لازم است با رشد بهره‌وری و تقویت عوامل تولید و رشد، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود را فعال کنیم.

فرماندار خوسف افزود: در خوسف نیز اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های کشاورزی و معدن که از مهمترین پتانسیل‌های شهرستان است انجام شده که از جمله آن پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات از محل کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان به کشاورزان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش معادن شهرستان است.

فرجامی متذکر شد: در بخش گردشگری نیز شهرستان خوسف با داشتن 118 اثر تاریخی، صنایع‌دستی و محصولات متنوع از پتانسیل بالایی در جذب گردشگر برخوردار است و باید با اتخاذ تدابیر لازم زمینه جذب گردشگر را بیش از پیش در شهرستان فراهم آوریم.

فوی از برپایی نمایشگاه بهاره خوسف در هفته آینده و طرح نظارت بر بازار شب عید خبر داد و گفت: تامین اقلام مصرفی شب عید انجام شده و مردم تحت هیچ شرایطی دغدغه تامین اقلام مصرفی مورد نیاز خانوار را نداشته باشند.

انتهای پیام/69020/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول