اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف تاکید کرد

تشدید نظارت و رسیدگی بر مراکز بهداشتی و توزیع مواد غذایی

فرماندار خوسف با اشاره به فرارسیدن سال جدید و حضور مسافران نوروزی بر زیباسازی شهر و بازرسی و نظارت بر اماکن بهداشتی و مواد غذایی تاکید کرد و گفت: در ایام عید نظارت و رسیدگی بر مراکز بهداشتی و توزیع مواد غذایی تشدید می‌شود.

تشدید نظارت و رسیدگی بر مراکز بهداشتی و توزیع مواد غذایی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‌فرد پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خوسف که با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بر نظارت و رسیدگی به مراکز بهداشتی و توزیع مواد غذایی تاکید کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن سال جدید و حضور مسافران نوروزی بر زیباسازی شهر و بازرسی و نظارت بر اماکن بهداشتی و مواد غذایی تاکید نمود.

 

فرماندار خوسف افزود: با توجه به اینکه بخشی از مسافران نوروزی به اماکن مذهبی این شهرستان سفر می‌کنند بر رعایت بهداشت، پاکسازی، کلرزنی آب آشامیدنی، دفن زباله و کنترل مسائل بهداشتی در این اماکن نظارت کامل صورت گیرد.

فرجامی‌فرد تصریح کرد: در روستاهای سطح شهرستان به ویژه روستاهای پرجمعیت با همکاری بخشداران و دهیاران نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در مورد مسائل بهداشتی اقدام شود.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های بهداشتی در ایام نوروز تشدید می‌شود، گفت: در ایام نوروز بازرسی توسط تیم بازرسی شهرستان به صورت مستمر از اصناف به ویژه مغازه‌هایی که در مسیر اصلی و تردد مسافران قرار دارند انجام و با متخلفان برخورد می‌شود.

 

فرماندار خوسف در بحث انتقال صنوف آلاینده از سطح شهر خوسف به ناحیه صنعتی این شهر، اظهار داشت: اقدامات لازم انجام شده و تسطیح و قطعه‌بندی زمین‌ها نیز در دست اقدام است و در سال آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

این مقام مسئول همچنین خواستار تسریع در روند ساماندهی دوشنبه بازار خوسف، پیگیری برای تعویض مکان این بازار به محلی مناسب و مورد تایید شبکه بهداشت و درمان و همچنین کنترل و جمع‌آوری روان آبها در سطح شهر توسط شهرداری خوسف و عملیاتی کردن مصوبات جلسات این کارگروه شد.

انتهای پیام/69020/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول