اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

راهبرد امسال چشم‌انداز همه‌جانبه نظام است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه راهبرد امسال چشم‌انداز همه‌جانبه نظام است، گفت: راهبرد سال یک چشم‌انداز عمیق و محکم است که مسئولان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

راهبرد امسال چشم‌انداز همه‌جانبه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش صبح امروز در نخستین روز از هفته سلامت در جمع کارکنان سپاه استان اظهار داشت: سلامت جسمی و روانی نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشبرد اهداف یک نهاد دارد و همه باید تلاش کنند تا با تقویت روح و روان و آمادگی جسمی و توجه به سلامت بدن از انرژی درونی خود برای کارهای بزرگ استفاده کنند.

وی با بیان اینکه راهبرد سال جاری چشم‌انداز همه‌جانبه نظام است، افزود: راهبرد سال جدید در حقیقت یک شعار ساده نیست بلکه یک چشم‌انداز عمیق و محکم است که اگر مسئولان و مردم در راستای آن حرکت کنند شاهد رشد فراوان در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور می‌شویم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری یک عزم ملی می‌طلبد و البته این عزم ملی نباید محدود به یکسال باشد بلکه باید برای همیشه مورد دقت و توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول