اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات خبر داد

وقف 3 موقوفه جدید در قاینات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیران این شهرستان سه موقوفه جدید به ارزش ریالی 40 میلیون تومان وقف کردند.

وقف 3 موقوفه جدید در قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از قاینات، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قاصری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی در برخی از امامزادگان قاین اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در این ایام 42 هزار و 200 نفر از 11 امامزاده این شهرستان بازدید کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات با بیان این‌که در تعطیلات نوروز امسال زائرسرا‌ها در پنج بارگاه امامزاده این شهرستان برای اسکان مسافران فعال بوده است، یادآور شد: در این مدت 3 هزار و 100 مسافر در امامزادگان این شهرستان اسکان یافته‌اند.

قاصری از برپایی یک خیمه معرفت در امامزاده زید بن موسی قاین خبر داد و افزود: در این خیمه‌ها غرفه‌هایی شامل غرفه مشاوره وقف، غرفه کودک و نوجوان و غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی دایر بوده است.

وی ادامه داد: در مدت برپایی این خیمه‌ها 4 هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند.

همکاری 6 روحانی در اجرای طرح آرامش بهاری در قاینات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات با بیان این‌که در طرح آرامش بهاری در امامزادگان این شهرستان با همکاری شش روحانی اجرا شده است، اضافه کرد: در خیمه‌های معرفت دو روحانی فعالیت داشته‌اند.

قاصری با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون سه وقف جدید توسط واقفان این شهرستان وقف شده است، اذعان داشت: ارزش ریالی این موقوفات حدود 40 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: این وقف‌ها شامل یک دانگ آب و اراضی به ارزش ریالی 18 میلیون تومان، 5 هزار سهم برای کمک به کودکان کم‌توان ذهنی در قاین و کمک به امورات خیریه در روستای بسکاباد به ارزش ریالی 22 میلیون تومان بوده می‌شود.

انتهای پیام/22481/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول