اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه قاینات خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در 4 بقعه متبرکه قاینات

رئیس اوقاف و امور خیریه قاینات گفت: طرح آرامش بهاری در نوروز 93 در چهار امامزداه زید‌النار آفریز، حسن و افضل قومنجان، زید بن موسی قاین و امامزاده عبدالله بادامک اجرا می‌شود.

اجرای طرح آرامش بهاری در 4 بقعه متبرکه قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی قاصری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن نوروز طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل کردن امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در امامزادگان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این طرح در چهار بقعه متبرکه قاینات اجرا می‌شود، تصریح کرد: این امامزداگان شامل امامزاده زید‌النار آفریز، حسن و افضل قومنجان، زید بن موسی قاین و امامزاده عبدالله بادامک می‌شود.

استفاده از روحانیون بومی برای اجرای طرح آرامش بهاری در قاینات

رئیس اوقاف و امور خیریه قاینات اذعان داشت: برای اجرای این طرح از روحانیون بومی که در امامزادگان مستقر بوده کمک گرفته می‌شود و نیاز به اعزام روحانی وجود ندارد.

قاصری با بیان این‌که در این چهار امامزاده خیمه‌های معرفت برپا می‌شود، یادآور شد: این خیمه‌ها برای پاسخگویی به مسائل شرعی افراد مراجعه‌کننده راه‌اندازی می‌شود.

وی به طرح تربیت حافظان قرآن کریم اشاره کرد و افزود: آزمون پایانی مرحله دوم طرح حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در نهم اسفند‌ماه جاری در قاینات برگزار می‌شود.

شرکت 88 نفر در آزمون پایانی مرحله دوم حافظان قرآن در قاینات

رئیس اوقاف و امور خیریه قاینات متذکر شد: در این آزمون 88 نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

قاصری به محل برگزاری این آزمون اشاره کرد و افزود: آزمون پایانی مرحله دوم طرح حافظان قرآن کریم در امامزاده زیدبن موسی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح 13 مربی در قاینات فعالیت کرده‌اند.

انتهای پیام/22481/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول