اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد

انجام 4500 بازرسی از اصناف دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از انجام 4500 بازرسی از اصناف دشتستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

انجام 4500 بازرسی از اصناف دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار استان بوشهر است و به ویژه در صنعت و تجارت و بازرگانی جایگاه خاصی دارد.

وی افزود: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تنظیم بازار به شکل مناسب و شایسته مورد توجه و تاکید این اداره است و در سال جاری اقدامات خوبی در این مسیر انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: رضایت‌مندی مردم از بازار امر مهمی است و اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته است.

احمدی با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز 93 در دشتستان بیان کرد: اجرای این طرح موجبات ثبات بازار و رضایت مردم و مهمانان نوروزی شد.

وی از انجام 4500 بازرسی از اصناف دشتستان خبر داد و گفت: این تعداد بازرسی در تعطیلات نوروز امسال با همکاری بازرسان رسمی و افتخاری انجام گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از تشکیل 189 پرونده صنفی در دشتستان خبر داد و افزود: در مجموع تعداد 237 تخلف در این ایام کشف شده است.

وی ارزش پرونده‌های متشکله را 320 میلیون ریال ذکر کرد و ابراز داشت: بیشترین پرونده‌ها در زمینه خدمات عمومی و پوشاک و کیف و کفش بوده است.

احمدی بیان کرد: دشتستان از جمعیت بالایی برخوردار است و از توانمندی و ظرفیت موجود برای ساماندهی اصناف و تنظیم بازار بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول