اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

فعالیت 330 تشکل مذهبی شناسنامه‌دار در دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از فعالیت 330 تشکل مذهبی شناسنامه‌دار در دشتستان خبر داد.

فعالیت 330 تشکل مذهبی شناسنامه‌دار در دشتستان

حجت‌الاسلام حسن شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر گام برداریم.

وی از اجرای هفت هزار و 500 ساعت برنامه مذهبی فرهنگی در سال 92 در این شهرستان خبر داد.

وی از فعالیت 330 تشکل مذهبی شناسنامه‌دار در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: به همت 145 هیئت مذهبی، 15 کانون فرهنگی و انجمن اسلامی، مشارکت بیش از 170 مسجد و حسینیه و همکاری 120 روحانی اعزامی و بومی وابسته به این اداره 7 هزار و 500 ساعت برنامه فرهنگی مذهبی در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: برپایی آیین‌های مذهبی و سنتی، برگزاری جلسات مستمر فرهنگی، برگزاری جلسات و گفتمان‌های دینی، برگزاری مراسم ویژه ایام فاطمیه، ارتحال امام راحل، نیمه شعبان، مراسمات ویژه ماه رمضان و ماه‌های محرم و صفر و ویژه برنامه‌های 9 دی و روز 22 بهمن و همایش‌های قرآنی و مسابقات فرهنگی از برنامه‌های اجراء شده بود.

شیخی گفت: شهرستان دشتستان در دو بخش حومه و مرکزی دارای بیش از 150 هیئت مذهبی است که تعداد 145 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در این شهرستان فعال بوده و در سال 92 با این اداره همکاری داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: 15 کانون فرهنگی و انجمن اسلامی به همراه هیئت امناء 170 مسجد و حسینیه شهرستان در برگزاری مراسمات مذهبی فرهنگی با هیئت‌های مذهبی مشارکت کردند.

وی از برگزاری 72 نمایشگاه فرهنگی مذهبی به همت این اداره و هیئت‌های مذهبی وابسته در سال 92 در شهرستان خبر داد.

شیخی یادآور شد: با همکاری هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های اسلامی و هیئت امناء مساجد وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان 72 نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در یکسال اخیر در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: مراسم ایام نوروز، روز جمهوری اسلامی ایران، ایام فاطمیه، ولادت امام علی (ع) و ارتحال امام راحل، عید مبعث و نیمه شعبان، ولادت امام رضا (ع)، ماه‌های محرم و صفر و دهه پیروزی انقلاب اسلامی، زمان‌های برگزاری این نمایشگاه‌ها در این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/2452/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول