اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

123 فقره تصادف جاده‌ای در خراسان‌جنوبی رخ داد

فرمانده پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: در ایام نوروز 123 فقره تصادف در جاده‌های استان اتفاق افتاد.

123 فقره تصادف جاده‌ای در خراسان‌جنوبی رخ داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا امینی بعد از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به شاخص‌های کنترلی تخلفات حادثه‌ساز اظهار داشت: میزان 70 درصد مجموع تخلفات جاده‌ای اعمال قانون شده خراسان جنوبی تخلفات حادثه‌ساز بوده است.

وی تصریح کرد: در تصادفات جاده‌ای استان در ایام نوروز 28 نفر جان خود را از دست دادند.

17 فقره از تصادف جاده‌ای خراسان‌جنوبی منجر به فوت شد

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با بیان این‌که در این مدت حجم تردد خودرو در استان افزایش داشته است، اذعان داشت: در این مدت حجم تردد جاده‌ای طبس 17 درصد بوده است.

امینی با بیان این‌که در ایام نوروز 123 فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داده است، ادامه داد: از این میزان 17 فقره منجر به فوت شده است.

وی با بیان این‌که 88 فقره از تصادفات جاده‌ای استان منجر به جرح شده است، متذکر شد: همچنین 18 فقره از آنها منجر به خسارت شده است.

انجام 599 میلیون ریال تخلف در جاده‌های خراسان‌جنوبی

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی واژگونی را مهمترین شکل تصادفات جاده‌ای استان عنوان کرد و افزود: میزان 66 درصد تصادفات براثر واژگونی اتفاق افتاده است.

امینی خستگی و خواب‌آلودگی را با 53.3 درصد مهمترین علت تصادفات جاده‌ای استان دانست و یادآور شد: همچنین تخطی از سرعت مطمئنه با 24.2 درصد یکی دیگر از علل تصادفات جاده‌ای استان بوده است.

وی با بیان این‌که سواری پراید 44.6 درصد تصادفات جاده‌ای استان را شامل می‌شود، اضافه کرد: در این تصادفات 84 درصد پراید مقصر بوده است.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مجموع تخلفات اعمال شده توسط پلیس راه استان در ایام نوروز 598 میلیون و 245 هزار ریال بوده است.

انتهای پیام/69010/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول