اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی خبر داد

وقوع 22 فقره تصادف جاده‌ای در خراسان‌جنوبی

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در هفته گذشته 22 فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داد.

وقوع 22 فقره تصادف جاده‌ای در خراسان‌جنوبی

علیرضا امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: میزان 50 درصد تصادفات رانندگی هفته گذشته در جاده‌های اصلی خراسان جنوبی رخ داده است.

وی با بیان این‌که 14.2 درصد در جاده‌های فرعی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: همچنین 5.7 درصد در جاده‌های روستایی رخ داده است.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با بیان این‌که در هفته گذشته 22 فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داده است، اذعان  داشت: از این تعداد سه فقره منجر به فوت، 11 فقره منجر به جرح و هشت فقره منجر به خسارت بوده است.

امینی با بیان این‌که در تصادفات جاده‌ای هفته گذشته استان شش نفر فوت کردند، ادامه داد: همچنین هشت نفر در این تصادفات مجروح شدند.

وی متذکر شد: میزان 71.4 درصد از تصادفات هفته گذشته استان به شکل واژگونی بوده است.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به علل تصادفات جاده‌ای در استان افزود: عدم توجه به جلو با 50 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه با 21.4 درصد و انحراف به چپ با 14.2 درصد مهم‌ترین علل تصادفات هفته گذشته بوده است.

امینی یادآور شد: انواع سواری‌ها با 78.5 درصد، کامیون و تریلی‌ها با 14.2 درصد و وانت‌بارها با 7.2 درصد مهمترین وسایل نقلیه مقصر در تصادفات هفته گذشته بوده‌اند.

وی از کاربران جاده‌ای خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی از انجام هر عملی که سبب سلب توجه آنها از جلو شود، پرهیز کنند.

انتهای پیام/69010/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول