اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی خبر داد

ثبت 11991 تخلف رانندگی در خراسان جنوبی

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: طی 15 روز گذشته 11 هزار و 991 تخلف کنترل سرعت در جاده های استان ثبت شده که از این تعداد 4 هزار و 935 تخلف حادثه‌ساز بوده است.

ثبت 11991 تخلف رانندگی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا امینی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی ستاد سفر خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به تشدید رفت و آمد و ترافیک در استان در ایام تعطیلات نوروز، دستورالعمل ترافیکی تجزیه و تحلیل شده است.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقاء خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی جلسات تعامل و همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه برگزار شده است.

فرمانده پلیس‌راه خراسان جنوبی در ارتباط با طرح آشکار سازی مقاطع حادثه‌خیز در استان گفت: این طرح در استان ارائه شده است اما در اجرا چندان موفق نبوده است.

امینی افزود: ارائه طرح بنرهای اطلاع‌رسانی به مسافران، تشکیل جلسه توجیهی فرماندهان پاسگاه‌های سطح استان و راه‌اندازی تیم گشت کنترل نامحسوس از جمله اقدامات پلیس‌راه است.

وی از اجرای طرح پیشگیری از تصادفات نوروزی به منظور پایش رانندگان خبر داد و افزود: این طرح از 10 اسفندماه جاری در استان آغاز و تا 25 اسفندماه ادامه داشته است.

فرمانده پلیس‌راه خراسان جنوبی ادامه داد: طی این مدت از 283 راننده تست اعتیاد گرفته شد که از این تعداد 85 تست مثبت بود و از رانندگی محروم شدند.

امینی با اشاره به توقیف 26 خودرو در استان یادآور شد: همچنین طی این مدت 24 موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: 11 هزار و 991 تخلف کنترل سرعت در جاده‌های استان ثبت شده است که از این تعداد 4 هزار و 935 تخلف حادثه‌ساز بوده است.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه بشرویه خبر داد و افزود: 28 اسفندماه جاری استارت این پلیس راه زده می‌شود که با راه‌اندازی آن از بار ترافیک جاده فردوس کاسته شده و ضریب امنیتی این جاده نیز افزایش می‌یابد.

امینی استقرار کانکس در مناطق پرحادثه استان، آموزش رانندگان و مدیران فنی شرکت و موسسات حمل و نقل، تشویق رانندگان قانون‌مدار را از جمله برنامه‌های نوروز سال جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به عملیاتی کردن سامانه نظارت مردمی در ناوگان مسافربری یادآور شد: مسافران می‌توانند در صورت هرگونه تخلف رانندگی، مراتب را در اسرع وقت به سامانه 110120 ارسال کنند.

فرمانده پلیس‌راه خراسان جنوبی گفت: پیامک ارسال شده در آن واحد به پلیس ناجا سپس به پلیس‌راه استان و بعد به افسر راه مسیر مورد نظر ارسال می‌شود تا نسبت به رفع مشکل با راننده برخورد شود.

انتهای پیام/69017/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول