اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در هفته زن

دبیرخانه جشنواره ملی فیلم زن در مازندران افتتاح می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: برای نخستین بار در کشور دبیرخانه جشنواره ملی فیلم زن در هفته زن در مازندران افتتاح می‌شود.

دبیرخانه جشنواره ملی فیلم زن در مازندران افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مریم جمشیدی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های هفته زن که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: برای ارائه فعالیت‌های کیفی در حوزه بانوان باید انسجام و وحدت‌رویه بین مشاوران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برنامه‌هایی که مد نظر اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری بود اجرایی شد، افزود: در سفر مشاور امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری مازندران به عنوان مجری طرح تحکیم بنیان خانواده انتخاب شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران برنامه در حوزه بانوان را مناسبتی ندانست و تصریح کرد: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نباید تنزل یابد و از اجرای برنامه‌های اصلی باز بماند.

جمشیدی برنامه‌های محوری هفته زن در مازندران را با رویکرد معنوی دانست و گفت: مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در انتخاب، معرفی زنان نمونه و ارائه برنامه‌های شاخص دقت لازم داشته باشند تا بانوان مورد بهترین تکریم‌ها قرار گیرند.

وی توانمندسازی زنان استان را در اولویت برنامه‌های اداره کل بانوان و خانواده استانداری عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد بازارچه دائمی نیاز بانوان توانمند و سرپرست خانوار است، استانداری مازندران برای اجرایی شدن این کار به صورت تخصصی وارد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: فرمانداری‌ها در ایجاد بازارچه دائمی زنان توانمند و سرپرست خانوار کوتاهی نکنند.

وی افزود: برای کاهش بیکاری، فقر و آسیب‌های اجتماعی با توانمندسازی و مهارت افزایی بانوان استان هر خانه باید به کارخانه تبدیل شود.

جمشیدی با برشمردن برنامه‌های هفته زن در مازندران گفت: امسال همه شهرهای استان برنامه‌های هفته زن را به صورت منطقه‌ای، استانی و ملی برگزار می‌کنند.

وی از افتتاح دبیرخانه جشنواره ملی فیلم زن در مازندران خبر داد و یادآور شد: برای نخستین بار جشنواره ملی فیلم زن در دومین روز از هفته زن با همکاری انجمن سینمای جوان استان  در مرکز مازندران افتتاح می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افتتاح نمایشگاه کارآفرینی، همایش استانی تجلیل از بانوان نمونه استان در مرکز مازندران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و تجلیل از مادران نمونه شهدا و جانبازان در شهرستان نوشهر، همایش نقش زن در تحکیم بنیان خانواده با تأسی از فرمایشات رهبری در شهرستان و دیدار با بانوان معلول موفق در شهرستان ساری، همایش فاطمه اسوه نگین آفرینش ویژه دختران، بازدید و تجلیل از زنان پیشکسوت سالمند در شهرستان تنکابن، تقدیر از زنان موفق و کارآفرین و تقدیر از خانواده‌های شهدا و جانبازان در شهرستان گلوگاه، تجلیل از نوعروسانی که در سال 92 با مهریه 14 سکه و کمتر ازدواج کردند، بازدید از مرکز ترک اعتیاد بانوان بابلسر، تجلیل از بانوان نویسنده استان در حوزه دفاع مقدس، تجلیل از بانوان پیشکسوت ورزشی، مادران شهدا و جانبازان، بانوان خلاق استان در عرصه کارآفرینی و بانوان هنرمند که در زمینه خوشنویسی قرآن کریم فعالیت داشتند به صورت استانی در شهر کیاسر، بازدید از نمایشگاه خود اشتغالی بانوان، محصولات خانگی، صنایع دستی و هنرهای بومی در عباس‌آباد، برگزاری همایش نقش متقابل حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در نهاد خانواده، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا و مفقودالاثر شهرستان جویبار و نیز برپایی کارگاه عفاف و حجاب در شهرستان بابل را از برنامه‌های محوری هفته زن در مازندران عنوان کرد.

انتهای پیام/86006/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول