اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

312 زندانی در همدان آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: سال گذشته 312 نفر از زندانیان استان همدان آزاد شدند.

312 زندانی در همدان آزاد شدند

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: سال گذشته با همکاری ستاد دیه استان همدان 312 نفر از زندانیان استان از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه 300 نفر از زندانیان آقا و بقیه خانم بودند تصریح کرد: کل بدهی این تعداد زندانی 26 میلیارد و 900 میلیون تومان است.

مدیر عامل ستاد دیه همدان افزود: مبلغ 13 میلیارد و 978 میلیون تومان گذشت از شکات بوده و مبلغ یک میلیارد و 140 میلیون تومان نیز آورده خود مددجویان بوده است.

وی تصریح کرد: مبلغ 3 میلیارد و 749 میلیون تومان نیز به صورت تسهیلات بانکی در اختیار مددجویان قرار گرفت و یک میلیارد و 385 میلیون تومان نیز اعسار به تقسیط از سوی دادگستری شد.

روحانی‌منش خاطرنشان کرد: در راستای آزادسازی زندانیان مبلغ 8 میلیارد تومان به صورت بلاعوض از سوی ستاد دیه و کمیته امداد و صندوق تامین خسارت تامین شد.

وی به برگزاری جلسات مختلف با شکات اشاره و بیان داشت: در طول سال گذشته 270 جلسه با شکات داشتیم که سعی کردیم در این جلسات از آنان گذشت بگیریم.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در پایان سخنانش گفت: از این تعداد زندانی آزاد شده 110 نفر مربوط به بدهکاران دیه و 220 نفر نیز مربوط به بدهکاران مالی و مهریه بوده است.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول